Beste John of andere ‘deskundige’,
Ik had een klein vraagje over een mogelijk risico op HIV dat ik waarschijnlijk heb opgelopen.
Een aantal weken geleden heb ik anale seks(passief) met een man gehad(ben zelf ook een man). Dit gebeurde volledig met condoom, maar op een gegeven moment rolde het condoom tijdens het @!#$ af en bleef het in zijn achterste steken. Er is dus een kansje dat ik heel even onveilig geneukt heb. Waarschijnlijk hoogstens tien seconden.
Verder hebben we gewoon veilige seks gehad, maar de volgende ochtend ontdekte ik drie hele kleine bloedvlekjes in mijn onderbroek. Die had ik de avond ervoor niet gezien en ook niet gemerkt dat ik ergens bloedde. Ik heb mijn penis bekeken om te kijken of er op de huid een klein wondje zat,maar die heb ik niet kunnen vinden, alhoewel mijn penis wel een beetje zeer deed(maar dan over het geheel en niet specifiek op een plekje waar een wondje zou kunnen zitten)
Kan jij, John, of iemand anders mij misschien vertellen of hier sprake is van een ‘reel risico’ en zo ja, hoe groot is dit risico dan?
Bedankt voor je antwoord.
Groet,
Patje