Body to body massage

• bert

Hallo

Ik heb een 12tal dagen geleden een thaise body to body massage laten doen.

Op een gegeven moment begint deze vrouw mij te pijpen waarop ik onmiddelijk gezegd heb NO SUCK maar ze is er toch een keer of 4 met haar mond over geweest. De dag erop had ik diarree( stress ) en zo gaat het verder en denk daar constant aan en ban als de dood voor HIV. Nu heb ik vanaf eergisteren het gevoel dat men lymfeklieren in de hals gezwollen zijn. Kan ik me dit allemaal inbeelden ? kan dit aan de stress liggen ? of heb ik toch kans op HIV ? kunnen de opgezette klieren ook iets met andere soa's te maken hebben ?

Alvast bedankt

Bert

• Edvin

Dag Bert,

geen enkele zorgen, ook al had is zij Hiv besmet, dan nog kan je het zo niet van haar krijgen. Overdracht gaat middels bloed/sperma/plasma. Niet middels speeksel.

Wat betreft Soa bestaat er een zeer geringe kans.

• bert

ok dus ik moet me geen zorgen maken. Maar waarom zijn men lymfeklieren dan gezwollen ? kan dit van de stress zijn ? of kan dat ook een onschuldige keelontsteking zijn ? ik vindt het toch wel toevallig dat, dat allemaal zo mooi na dat voorval komt.

bert

• Edvin

Kan idd van alles zijn…

• bert

Ik voel me toch helemaal niet lekker. Ik heb het gevoel dat men lymfeklieren zijn opgezwollen en dat is begonnen na de 9ste dag misschien wat vroeg ?

als ik me wil laten testen na 6 weken al is deze test dan al een goede indicatie of kan men daar helemaal niet op verder gaan ?

Ik zit me constant druk te maken en misschien zijn het allemaal tekenen van stress maar ik geraak er niet vanaf. Zijn er nog mensen die zich hier in herkennen ?

Bert

• Andries

Ik herken me wel in je situatie. Bij mij was er vaginaal vocht op een wondje gekomen en had dus ook last van opgezette lymfeklieren in de nek/hals. Een week of 2 na het contact kreeg ik de griep, dus vanaf dat moment zat ik helemaal in de stress. En zolang je geen definitief uitsluitsel hebt blijf je die stress houden (ik althans wel…).

Uiteindelijk na een maand of 6 de moed verzameld om een hiv-test te doen en die bleek dus negatief. En overige SOA ook negatief. Dus zo zie je maar….

En als ik jouw verhaal lees heb je geen risico op HIV gelopen, althans dat is toch wat ik in mijn speurtocht op diverse sites lees.

En op je andere vraag; een negatief testresultaat na 6 weken is volgens mij hoopvol, maar Edvin of John kunnen dat beter inschatten dan ik :)

Andries

• bert

Bedankt Andries voot de bemoedigende woorden.

Ik weet wel dat ik me waarschijnlijk om niks druk maak en dat het allemaal de stress is die dit doet. Ik heb trouwens eens naar een paar foto's gekeken van op men vakantie en daarzie je ook op dat de rechterkant van men nek dikker is. Dat is al een hele geruststelling voor mij. Maar toch ga ik me laten testen want ik heb al 10 jaar een vaste vriendin en daar wil ik geen enkel risico mee nemen. Daar zie ik ze namelijk veel te graag voor.

Nog een vraagje aan Edvin of John. Is een test na 6 weken al redelijk betrouwbaar of is dat helemaal niet zo ?

alvast bedankt

Bert

• Edvin

Testen zijn na 12 weken betrouwbaar, darvoor dus niet.

• shadi

Dear Sir,

I am living in Dubai, is there any way to have this fantastic service (Body-Body massage) here?

I'll pay whatever to have it?

Thank you.

Shadi.