naaldenprik

• frank

Hallo

Ik heb een 2tal weken geleden een injectienaald in de voet gehad in een park.

Nu een 2-tal weken later krijg ik precies wet keelklachten en dergelijke. Misschien is het de stress ik weet het niet. Maar ik ben me in ieder geval goed zot aan het maken. Nu weet ik ook wel dat de kans heel klein is en dat het virus maar even overleefd in de buitenlucht maar toch ben ik serieus ongerust aan het worden. Wat als de spuit er net lag ? wat als de deze persoon HIV besmet is ? enz….

Dat zijn allemaal vragen die ik mezelf stel.

Ik ben volledig in paniek want ik heb al 10 jaar een pracht van een vriendin en we waren net met kinderplannen bezig en verbouwen enz….

Ik moest dit gewoon even kwijt om men hart te luchten. Ik ga me toch laten testen want ik wil geen enkel risico lopen met men vriendin en ook om men gemoedsrust hopelijk terug te vinden.

Frank

• Edvin

De kans dat er uberhaubt levende Hiv cellen in die naald zaten zijn uitermate klein.

Dat een injectienaald door een schoen(zool) heen gaat lijkt mij erg stug. Al om al is er weinig reden tot paniek.

• Chantal

Hoi,

Als je voorvocht in je mond krijgt dmv pijpen, dan loop je toch geen risico.

Ook niet als je 2 keer de penis ver in de mond hebt gekregen.

Groetjes

• frank

de naald is wel degelijk door men schoen heen gegaan maar niet door de zool. Ik wou de naals wegtrappen omdat men hond er aan aan het rieken was. En met het wegtrappen ging de naald de zijkant van men schoen in recht in men dikke teen anders zou ik zo niet reageren. En dan ongeveer een 10 dagen later krijg ik last van men keel. Dit kan volgens mij ook de stress zijn want ik zit er consant mee in men kop.

• Edvin

De kans is heel erg klein maar helemaal uit te sluiten is het niet.

dat heeft te maken met de duur dat die spuit ervoor gebruikt was en waarvoor, of het een luchtdichte inhoud was, etc..

• frank

Daar had ik al schrik voor. Ik ga me toch laten testen want ik voel me helemaal niet goed ( keelpijn geen koorts of dergelijke en ik hoop dat dat niet komt ook niet ).

Welke …… laat nu ook zulke dingen rondslingeren in een park. Die mensen zijn weg van de wereld. Al maar goed dat ik een goede vriendin heb die me steunt door dik en dun.

Ik ga me laten testen op 6 weken ( gemoedsrust hopelijk ) en uiteraard ook nog eens op 12 weken.

Bedankt Edvin

Ik laat nog wel iets horen

• frank

Deze nacht veel spierpijn gehad in de kuiten nu helemaal geen last meer van, maar zo'n dingen maken me toch ongerust. Het was wel men eerste werkdag na 2 weken vakantie en ik hoop dat het daar aan ligt. Omdat de beentjes het niet meer gewoon waren om rond te lopen ? hoop ik