ik zit met het volgende , ik heb nadat ik in scheiding lag met met mijn ex een relatie gehad met een transexueel gedurende 4 maanden . In deze tijd hebben we vaak gekust en twee keer sex gehad (sorry voor de detaills) mastrubatie 1 keer (ieder zichzelf ) en 1 keer anaal met condoom . Gedurende deze 4maanden viel het me op dat zij veel dunner was geworden dan op de foto´s die ze me liet zien van 2 jaar eerder en ik zei haar dat misschien eens een keer een aids test moet laten doen , daar ze ook veel wisselende sexcontacten had gehad . Vervolgens heeft ze zich half oktober laten testen en ze vertelde me dat de resultaten negatief waren . Nu ben ikzelf in december echt heel ziek geweest rond 5 december en heb 4 kilo´s verloren en heb me rond deze datum ook laten testen en de uitslag van mij was ook negatief , einde verhaal dacht ik . Vanavon belde ze me op nadat ik een tijd niets van haar gehoord heb en ze vertelde me dat ze gelogen had en dat de aidstest positief was een dat ze me had belogen . Ik heb maar 2 keer sex met haar gehad , die anale sex was met een condoom en die is niet gesprongen , zij is klaar gekomen op mijn buik en ze heeft me vervolgens afgetrokken met dezelfde hand waarmee ze haar eigen apparaat heeft afgetrokken (nogmaals sorry voor de detaills). Deze sexy heb ik rond de 25 september gehad , nu ben ik bang dat ik toch ook besmet zou kunnen zijn , daar ik rond 5 december erg ziek was . De test was negatief op 5 december , maar kan het zijn dat zij via haar misschien natte handen met eigen sperma mij geinfecteerd kan hebben , of via het kussen . Ik voel me heel onzeker met deze situatie kan iemand me een goed advies geven .
Bvd Robert