Tepels likken, HIV? Graag antw door John

  • Robin

    Hallo John,

    Kun je me uitleggen waarom je van tepels likken en zuigen (bij een vrouwelijke prostituee) geen HIV kan krijgen? Wel andere SOA? Wat als zij een wondje of schaafwond bij haar tepel had (was nogal donker en heb dat niet kunnen zien). Ik heb zelf geen wondjes in m`n mond. Graag je antwoord. Ik zit nog steeds in de zenuwen. Alvast heel erg bedankt

    Groeten, Robin

  • John.

    dag Robin.

    Ik neem aan dat je geen borstvoeding hebt gehad :-) Nope, likken/ zuigen aan tepels is geen risico voor hiv-infectie ook niet indien zij melk zou geven en je krijgt een paar druppels binnen, ook niet als je een spoortje bloed oplikt als de tepel misschien beschadigd is. Ze zou hiv-geinfecteerd moeten zijn EN je borstvoeding geven, dan pas is er (bij eenmalige borstvoeding) nogmaar een minimaal klein risico t.a.v. hiv. Voor andere soa is risico nagenoeg afwezig bij zuigen aan de tepels als niet sprake is van borstvoeding geven. Het verdient niet je zorg.

    Groeten John.

  • robin

    Dag John,

    Bedankt voor je antwoord en geruststelling!

    Gr. Robin

  • sandrine

    Kan iemand met kennis van zaken me zeggen of je door heel hard te zuigen op de tepel van een vrouw Hiv kunt krijgen? Komt er door dat harde zuigen dan ook geen bloed in je mond? Er is geen direct bloed contact, maar toch… Als je hard zuigt, proef je toch precies wat bloed, ni??

    Alvast bedankt voor een spoedig antwoord.

  • Tim

    Hallo

    ik heb 4 weken geleden een contact gehad met een trans/shemale sekswerker ze heeft mij oraal bevredigd dit was met een condoom, ik heb aan haar tepels gezogen en gelikt ze liet mij zien  voordat ik aan haar borsten begon te likken dat er wat melkachtig spul uitkwam als ze erin kneep nu is mijn vraag of ik hierdoor een risico heb gelopen op een hiv infectie of een soa