HIV, John aub antwoord!!

  • Ap

    Beste Martijn of John,

    Jullie kennen me verhaal over wat er is gebeurd.

    Het beetje getrek voor poging tot stijf maken door de prostituee zonder bloed of sperma aan de vinger.

    Verder nooit met sex te maken gehad.

    Nou ben ik al een keer of 7 bij de dokter geweest voor de afscheiding.

    En heb ik me 2 keer laten testen op onder andere chlamydia en gonorroe allebei negatief 2 keer.

    Heb uit voorzorg 2 pillen azitromycine 500 mg gekregen, die zou als het chlamdyia geweest zou zijn al verdwenen moeten zijn.

    In ieder geval heb ik dus nog steeds last van afscheiding.

    Ben doorverwezen naar de Uroloog voor een laatste check maar die kan pas over 2 weken.

    Opvallend genoeg begonnen de klachten een week na het aftrekken.

    Dus vandaar dat het logisch klinkt dat het een soa is, maar weet niet welke soa nog meer voor afscheiding zorgt.

    Help mij pleass.

    Ik zal u dankbaar zijn.

  • Martijn

    Aftrekken / wederzijds masturberen is geen reeel risico, voor geen enkele soa.

    In het geval je wel risico gelopen zou hebben zou afscheiding van gonorroe of chlamydia kunnen zijn,

    maar daarvoor ben je (tweemaal zelfs) negatief getest,dus daar kan het niet van zijn.

    Maar in feite was testen dus niet eens nodig geweest.

    Maar afscheidng uit penis hoeft niet per se van een soa te zijn. Heb ooit zelf als klein jongetje op de lagere school

    dit ook gehad. Wat dat toen was weet ik niet, maar lijkt me duidelijk dat ik op die leeftijd nog geen seks had.

    Wacht daarom gewoon wat de uroloog zegt, en maak je niet te druk.

    Martijn

  • Ap

    Allereerst bedankt Martijn voor je reactie.

    Ik heb contact opgenomen met de soa aids infolijn.

    Ik heb verteld over het proberen stijf maken van mij penis door de prostituee.

    Ze zeiden tegen mij geen risico voor HIV, Hepatitis B, Syfilis.

    Volgens hun is daar of directe contact voor nodig en of vaginale, anale of orale sex.

    Het is nu 7 weken geleden gebeurt

    Ondertussen weet ik dat ik geen Herpes genitales, genitale wratten, chlamydia en gonorroe heb.

    Dus maak me nog alleen zorgen om 3 ernstige geslachtsziekte

    HIV

    Hepatitis B

    Syfilis

    Hoe besmettelijk zijn die buiten het lichaam bij het aftrekken zonder bloedende handen of sperma.

    Ik hoop dat u begrijpt hoe ik me voel als ik zeg de eerste vingers die me penis aanraken in me leven en toen begon de ellende. Klachten etc.

    Maar testen geven tot nu toe Negatief aan.

    Ik stel u moeite op reacties zeer op prijs.

    En dus dank ik u altijd bij voorbaad.

  • Martijn

    Dus maak me nog alleen zorgen om 3 ernstige geslachtsziekte HIV Hepatitis B Syfilis

    Hoe besmettelijk zijn die buiten het lichaam bij het aftrekken zonder bloedende handen of sperma?

    Dat heb ik al gezegd: NIET.

    Dit was mijn laatste reactie op dit bericht. Dit om oneindig lang vragen uit angst te voorkomen.

    Ontspan.

    Martijn

  • ap

    Heey beste Martijn of John.

    Me 3e soa test na 7 weken was ook al negatief dit keer met een uitstrijkje van me plasbuis en een bloed test.

    Zoals je al wist was ik door verwezen naar een uruloog.

    Ik moest van hem wat urine en sperma inleveren.

    Na een week belt zijn assistent op zegt dat ze een ontsteking hebben gevonden.

    Ik moest een recept ophalen.

    Het gaat om Amoxicilline/Clavulaanzuur 500/125.

    Ik kreeg hiervan 30 pillen.

    Ik moet 3 pillen per dag slikken. Smorgen bij het opstaan, smiddags en savonds voor het slapen.

    Dit is een kuur voor 10 dagen.

    De assistent van de uroloog vertelde me dus alleen over een ontsteking maar verder niet wat voor ontsteking of wat het precies was.

    Ze zei je afspraak van maandag gaat gewoon door.

    tsja ik hoor het waarschijnlijk maandag van de uroloog.

    Zou het iets ergs zijn.?

    Wat kan dit zijn.?

    Alvast bedankt voor de mensen die reageren.

  • ddd

    John,

    Een man heeft vorige week voor 10 sec zijn penis tegen mijn anus gedrukt.

    Zonder penetratie. Daarna 60sec masturbatie met ejaculatie in vrije natuur.

    Wist niet dat voorvocht ook vroeger kan komen, dacht vlak voor ejactulatie..

    Op het net is men onduidelijk of er een risico op overdracht is.

    Kan u me hierbij helpen?

    Bedankt

  • Sander

    John help!!!!

    Ik ben dooods bang dat ik hiv heb opgelopen , ik ben vorig jaar bij een sex sauna geweest ( normaal een hele nette zaak daar en bekend in de weide omtrek) ik ben daar beetje afgetrokken door een dame die ook naast een andere man lag en ben dus bang dat er wat voorvocht op haar hand zat van die man ( na mijn weten geen sperma want haar hand was redelijk droog) wat ik me nog kan herinderen is dat ze gewoon beetje gespeeld heeft met me penis en eikel maar wel even gewreven over mijn eikel.. bij thuis komst na het toilet bezoek zag ik dat me eikel beetje rood was en soort onderhuidse wondje had… en ik weet niet of ik dat onderhuidse wondje op me eikel voor die tijd ook al had toen mijn penis stijf was zat ik namelijk niks aan me eikel na mijn idee maar thuis wel.. hoe groot is de kans dat ik besmet ben geraakt omdat ik mischien dat onderhuidse wondje al had ?? Kun je mij daar antwoord op geven want ik wordt langzaam gek in me hoofd heb me vandaag laten testen , en ja weet het even afwachten.. maar hoe groot is de kans dat ik hiv geïnfecteerd ben door dat beetje voorvocht dat ze aan haar handen vingers had ? Kun je me daar antwoord op geven? Want ik trek het niet meer

  • Sander

    Joh

    Ik hoop echt dat je me snel een antwoord zou kunnen geven aangezien er al op 2 berichten van andere mensen niet gereageerd is