Hiv PLEASE KAN ER IEMAND ANTWOORDEN

  • Sam

    hoi ik maak me echt echt zorgen, ik word hier gek van, het zit namelijk zo ben naar de kapper geweest en had een puistje op mijn hoofd van achter, toen de kapper met de tondeuse over mijn hoofd ging kwam de puist open te springen, ik weet niet of er bloed aan hing aan de tondeuse van de vorige klant, STEL VAN WEL en het zou HIV besmet zijn wat is de kans op een besmetting, ben daarna nog aan de puist geweest een het bloede het er op gedrukt om het bloeden te stoppen, ik word hier gek van, heb echt bang van alles wat moet bloed te maken heeft echtwaar dat is niet normaal moet ik therapie volgen of zo om van die angst af te geraken want mijn vrouw wordt er gek van, ze snapt niet dat iemand zoveel bang kan hebben van zoiets. Maar ja ik wou dat het niet zo was ben nu éénmaal zo.Wat kan ik aan mijn probleem doen want het verergert alleen maar.

    KAN ER AUB IEMAND DIE KENNIS HEEFT VAN ZO'N ZAKEN ANTWOORDEN.

    Alvast bedankt..

  • John.

    Hoi Sam.

    Geen reeel risico. D.w.z. geen risico of risico is extreem, extreem klein (dat weet men niet) maar als er al risico zou zijn, dan is deze zo klein dat er geen data (bewijs of aanwijzingen) bestaan dat iemand ooit op deze wijze geinfecteerd ie geraakt.

    Dus niet je zorgen waard!

    De reden dat hiv-infectie is uit te sluiten (of nagenoeg is uit te sluiten) is omdat een hiv-virulente lichaamsvloeistof (wat bloed kan zijn) in geringe hoeveelheid buiten het lichaam in korte tijd zijn virulentie (besmettingskracht) verliest of sterk verzwakt raakt. Daarnaast is het via de huid (dit geldt NIET voor slijmvliezen) extreem moeilijk om door de tegengestelde kracht van de bloeddruk heen, voldoende vitale hiv-virions in bloedbaan of lymfestelsel te krijgen wat zou kunnen leiden tot infectie.

    Alleen grote diepe (verse) schaafwonden in wrijvingscontact met veel bloed, sperma,… zijn geassocieerd met de zeer weinige hiv-infectie's die mogelijk via de huid zijn ontstaan.

    Feel better.

    Groeten John.

  • Sam

    Hoi John dus als ik het goed begrijp maak ik me zorgen voor niets, aangezien het maar een puistje was, maar stel dat het bloed hiv besmet was en dat het toevallig in het puistje kwam en ik heb er nog opgedrukt of gewreven wat zijn de kansen dan? Heb er niet lang op gedrukt misschien een 4tal seconden… groetjes

  • xx

    Het HIVvirus sterft binnen een paar minuten buiten het lichaam. Dus het bloed aan de tondeuse zal naar alle waarschijnlijkheid geen potentiele besmetter meer zijn geweest, aangezien ik ervanuit ga dat de tondeuse niet een minuut eerder over iemands anders hoofd is gegaan.

    Dus er is sprake van een zeer minimaal/nagenoeg uit te sluiten risico indien:

    1. De tondeuse bij de vorige klant heel toevallig ook een wond heeft opengemaakt en er bloed aan de tondeuse kwam in zeer grote hoeveelheid

    2. Indien vervolgens aan de tondeuze die grote hoeveelheid bloed over jouw puistje heenging binnen enkele minuten.

    3. Indien dat bloed HIVbesmet was.

    Als aan deze voorwaarden niet voldaan doet, is HIVinfectie onmogelijk.

    Geloof me, het is nog reeeler om op 31 december voor de zekerheid een spoedbegroting te gaan maken voor het geval dat je de Jackpot van de Staatsloterij wint ;)

    xx

  • Sam

    Ik weet het dat het ver gezocht is maar ik kan een mens al gewoon niet meer normaal veilig naar de kapper, waarom ontsmetten ze de tondeuse's niet dat is toch veiliger…

    Het moet maar toeval zijn hé een je hebt prijs..

    Miss maak ik me zorgen om niets.

    Alvast bedankt voor jullie reactie het doet echt goed wanneer iemand eens een goed antwoord geeft.

  • Frans

    hoi sam.

    zoals john al zei geen reëel risico

    frans

  • Sam

    Bedankt voor de Info wie nog wat informatie heeft over dit mag het gerust posten…

    Alvast bedankt iedereen.

  • Ronny van

    ​I was infected with a virus called HERPES, I thought this was the end of life for me because I went to different hospitals for healing, but after the treatment a few weeks later the same HERPES virus will come back … I stayed my hard earn earnings earning money from this virus to make sure that I am healed and will be free like any other person in the world without disease, but this HERPES virus will not only last forever when I testify on the Internet of some people encountered witnessing how Lord Bubuza healed them from CANCER and some other diseases, so I immediately contacted Lord Bubuza via email and told him my situation. Later that day Lord Bubuza responded and said he would cure my HERPES virus with his herbal medicine. I did everything Lord Bubuza told me and followed his instructions in the right way and to my great surprise I was healed and today I make it a year after I was healed and I told myself that I would let the world know how I got healed by Lord Bubuza. Are you infected with a disease or virus? Do you need a child or any other form of help? Contact Lord Bubuza by e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com or via the website: http://Lordbubuza.website2.me or via WhatsApp: +1 505 569 0396 … Are you infected with a disease or virus? Do you need a child or any other form of help? Contact Lord Bubuza by e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com or via the website: http://Lordbubuza.website2.me or via WhatsApp: +1 505 569 0396 … Are you infected with a disease or virus? Do you need a child or any other form of help? Contact Lord Bubuza by e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com or via the website: http://Lordbubuza.website2.me or via WhatsApp: +1 505 569 0396 …

  • Alfonso

    Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com