Hoi John,
Is het zo dat vaginaal vocht dat in aanraking komt met een diepe verse schaafwond geen risico geeft op het HIV virus?
Groeten van Jan.
Hoi Jan.
Dat is niet uit te sluiten, maar het is heel moeilijk om zo hiv-infectie op te lopen.
Te meer omdat vaginaalvocht - doorgaans - een minder hoge viral load heeft bij hiv-geinfecteerde vrouwen en het volume wat buiten het lichaam kan komen doorgaans gering is. Daarnaast is het heel moeilijk om via verwondingen aan de huid hiv-infectie op te lopen.
Groeten John.
Beste John,
Ik voel mij erg onzeker door mij situatie en graag wil ik daar jou mening over weten.
Ik heb namelijk sex gehad met een prostituee in Duitsland met een donkere huidskleur (geen idee uit welk land zij afkomstig is) dit heb ik uiteraard gedaan met een condoom! maar 2 uur daar voor heb ik mij gesneden tijden het scheren met een tondeuse bij mijn bal zak. het wondje was redelijk klein en bloede na het scheren vrij weinig en was van korte duur.
ik heb kort sex gehad met de prostituee zij lag op haar rug met de benen om hoog zo heb ik maar een paar minuten sex gehad met haar. zij heeft overigens ook glijmiddel gebruikt op waterbasis (omdat ze vermoedelijk niet nat word). na de sex was het condoom nog helemaal heel. (ook is niet bekend of de prostituee hiv/aids heeft.)
Mijn vraag is dus kan ik besmet zijn geraakt via mijn wondje op mijn balzak door haar vagina vocht (als er uberhaubt vaginavocht aanwezig is, als het ook buiten het lichaam nog kan leven, en als het in combinatie met glijmiddel ook nog besmettelijk is)
graag zie ik jou uitgebreide reactie graag tegemoet want de gedachten begin mijn leven zo langzamer hand te beheersen.
graag duidelijk aangeven hoe groot of hoe klein mijn kans is.
Met vriendelijke groet
Tim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?