Ik heb HIV

  • xxx

    Ik sluit me aan bij de mening van L.

    Erg volwassen hoe hij ermee omgaat, over schrijft.

    Niet veel van zijn leeftijdsgenoten en veel ouder kunnen dat.

    Dat dwingt respect af.

  • Man(25)

    Maar als ik het goed begrijp heb je HIV gekregen door 2x onveilig sex te hebben gehad. Is het condoom alleen gescheurd of heb je ook bare gedaan? Heb je nog expliciet gevraagd of hij geen enge ziekte's had? Ik zit in het zelfde schuitje

    Ik zit nu ook met het dilemma of ik HIV heb of niet.

    Om voor mezelf de situatie te verzachten heb ik al gigantisch veel informatie verzameld over HIV, HAART, cocktails, CD4, gp120, levensverwachting, vaccins, etc.

    Ook voor Rumuz wens ik sterkte, maar blijf altijd hopen op een vaccin en HIV-remmers zijn nu wat meer hoopgevend. Misschien hoopvol nieuws: de gemiddelde levensverlenging (dus niet levensverwachting) is volgens een recent Deens onderzoek 37.5 jaar, voor iemand die op 25 jaar besmet is geraakt met HIV, mits je geen Hepatitis C hebt. Ik denk dat er een reële kans is dat er binnen nu en 15 jaar een vaccin voor wordt uitgevonden. In ieder geval de HIV-remmers zullen ook steeds effectiever worden. Blijf hopen.

  • Erik

    Hoi M,

    Heb je inmiddels al een test gedaan. Het is inmiddels ruim 3 maanden geleden na het risico contact en ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit goed voor je afgelopen is.

    Succes en groet,

    Erik

  • anoniem

    ;)ga naar de dokter

  • curt

    Alleen de gedachte met hiv rond te lopen is verschrikelijk.

    ik had en keertje onveilig sex met een meisje veel ouder

    dan ik en na een aantal maanden kreeg ik een vreemde

    uitslag op mijn geslachts streek!!! nerveus en vol angst

    naar de dermatoloog bleek het om genitale wratten te

    gaan wat verdomd lastig aanvoelt.

    daarbij was mijn zekerheid op hiv nog niet weggenomen.

    enkele maanden later heb ik dan toch de test laten doen

    want de onzekerheid had me al die tijd in zijn greep

    en mentaal ging ik eronderdoor.

    begon al die tijd te geloven dat ik het had,

    een weekje geduld zei

    de dokter daar begon het zweten, paniek, angst

    drie dagen later belde hij me op?

    nu al dacht ik het bleek niets te zijn! oef

    gelukkig.

    toch heeft de angst mijn leven verandert

    en is de schrik 1000 maal groter moest het in

    de toekomst gebeuren

    daarom veel sterkte meisjes en jongens

  • peter van den akker

    Je dikke KANKER Moedeerrrrr X( heeft ook eets en ik neuk haar elke dag in de ass

  • peter van den akker

    ik neuk je allemaal de aids moeder in de ass

  • Mvr. Slangen

    Hallo, ik heb ook aids.

    Dit komt omdat leerlingen altijd naar mijn tepels kijken.

    Als ze moeten nakomen en er komt een “Koud Briesje” In de klas.

    Weet je wel wat er gebeurd.

    Ik laat ze dan altijd aan mijn tepels zuigen >:D<

    Jullie weten natuurlijk wel dat dit niet in orde is en dat ik niet 100% ben.

    Maar toen kwam het….

    Op een middag moest er een leerling nakomen genaamd: “Bo Van 't Hek”

    Opeens zag ik een spastisch handje om de 0.3 seconden boven de tafel uit komen.

    Ik vond dit zo geil dat ik hem zo hard aan mn tepels heb laten trekken dat hij ze eraf trok.

    Hij moet zich nu heel slecht voelen, en ik ook want ik wil mn kanker tepels terug.

    Maar je weet dat die plastische chirurgen kanker duur zijn. ::o

    Maar nu heb ik hem dus vermoord en zijn tepels eraf getrokken, eindelijk ik kan dit heerlijke gevoel met tepels niet samenvatten.

    Mvg.

  • John Knubben

    Ik wil even laten weten op deze kanker vette site over die kanker ziekte aids.

    kuck kuch

    Ik heb dus aids omdat ik van het gekkenhuis (vijverdal afkom) en ik slip daar sneaky af dan ga ik naar sint maartens college vmbo.

    Ik ga dan naar lessen en die kanker domme aids kinderen denken sirieus dat ik een leraar ben.

    Ik word dus nogaal vaak gepijpt door Ciel op de twallet en daar moet ik mijn orgasmes faken.

    bij heerlijk lekkere bo loomans hoef ik dat niet te doen dan wordt ik zo botergeil dat ik gewoon in zijn gezicht klaarkom.

    Met zijn spastische handjes kan hij te goed trekken om waar te zijn.

    Maar nu even wat anders…

    ik wil graag dat deze kanker vette aids site sirieus genomen wordt dus ga geen onzin plaatsen want dit kan mensen helpen om kankerhard te lachen als ze dit lezen.

  • Kitty Houwen

    Ik wil even laten weten op deze kanker vette site over die kanker ziekte aids.

    kuck kuch

    Ik heb dus aids omdat ik van het gekkenhuis (vijverdal afkom) en ik slip daar sneaky af dan ga ik naar sint maartens college vmbo.

    Ik ga dan naar lessen en die kanker domme aids kinderen denken sirieus dat ik een leraar ben.

    Ik word dus nogaal vaak gepijpt door Ciel op de twallet en daar moet ik mijn orgasmes faken.

    bij heerlijk lekkere bo loomans hoef ik dat niet te doen dan wordt ik zo botergeil dat ik gewoon in zijn gezicht klaarkom.

    Met zijn spastische handjes kan hij te goed trekken om waar te zijn.

    Maar nu even wat anders…

    ik wil graag dat deze kanker vette aids site sirieus genomen wordt dus ga geen onzin plaatsen want dit kan mensen helpen om kankerhard te lachen als ze dit lezen.