Beste,
Ik heb momenteel verschrikkelijk veel nood aan hulp.
4 Weken terug onverstandig sex gehad en nu ben ik bang om HIV te hebben.
Ik heb direct opgezocht wat de directe symptomen zijn van HIV en het enigste waar ik aan voldoe is dat ik moe ben en dan mijn borstkast bedrukkend aanvoelt het is net als of er iets zwaars op licht en hij straalt heel veel warmte af ten opzichte van de rest van het lichaam
Heb rare huid uitslag gekregen bij mijn benen, net als of er brand wonden zijn, de huid voelt droog aan en ik kon de haren er gemakelijk uit trekken rond om de plekken. Deze plekken bevinden zich op meerder plaatsen.
Wat betreft de druk op de borst kast dat gebeurde een paar dagen na het sex plus ik kreeg in eens een witte tong, lijkt wel een soort schimmel er op. Ook moet ik zeggen dat ik 6 weken terug ben geopereeerd. Lees ergens dat door antibiotica dit ook kan voort doen.
Ik heb ook het gevoel dat mijn lymfeklieren zijn opgezet.
Nu heb ik een vraag.
Overal lees je dat koorts ook als symptoom moet zijn en gewichts verlies lees ik ook ergens.
Elke keer als ik er aan denk dat ik hiv heb dan begin ik te hyperventileren en ik voel dan meer druk op de borst kast.
IK heb wel kop pijn gehad en heb een nacht gezweet maar dit is maar 1 dag gebeurd.
Moet ik mij zorgen maken want ik verders voel ik me redelijk, ik ben wel moe maar dat kan door de stress zijn ik zit mezelf helemaal gek te maken.
Ik heb echt behoefte aan advies, ik weet niet wat ik moet doen mijn situatie.
Ook heb ik geen diaree gehad.
Kan je voor jezelf stellen dat als je na 6 weken nog geen hoge koorts heb gehad die lang duurt en nog geen diaree dat je dan HIV negatief bent?
Ik ga helemaal kapot aan de gedachte en weet niet wat ik moet aanvangen met mijn leven.
IK hoop dat uw mij kan helpen in advies geven.
Elke dag voel ik de druk op mijn borst kast en is het warm is dit typerend voor hiv positief.
de kleur van de huid is lichtjes rood maar niet noemswaardig.
Hoeveel kan stress teweeg brengen in dit soort situaties, kan stress voor droge huid zorgen, kan stress je dus danig moe maken, kan stress druk geven op de borst kast dan je dan haast denkt dan je niet meer kan ademen.
Gtz logan
Kan iemand mij aub vertellen of hij of zij dit ook heeft meegemaakt wanneer hij of zij dacht hiv positief te zijn, waar ik me het meest druk om maakt is de druk op mijn borst kast en de uit droging van de huid.