Hoi…
Ik lees weer een paar dagen/ weken mee omdat iets me weer getriggerd heeft..
Ik had sex met een vrouw (ben zelf ook een vrouw), omdat ik hypochonder ben heeft ze zich laten testen, hiervoor had ze 4 maanden geen sex gehad… De uitslag is dat alles goed is. Geen soa en geen hiv dus.
De reden waarom ik de vorige keer zo bang was is dat ik de dag na bezoek aan haar een kriebelhoest had wat later keelpijn werd… Ook een beetje tranerige ogen en wat meer niezen dan normaal. Dacht hooikoorts maar omdat t precies na die avond met haar was werd ik bang.
Een week geleden hebben we weer sex gehad bij haar thuis…. En het zou ook kunnen dat iets van haar vaginaal vocht in mijn vagina gekomen is. Ochtend daarna kreeg ik na douchen weer kriebelhoest…
Dacht ik ben allergisch voor iets daar, of voor de bomen in haar tuin. Maar nu na bijna n week nog steeds last… Wel al minder maar nog niet over.
Zij heeft getest, alles was goed.. Toch maak ik me alsnog druk…. Stel dat t een vals negatieve uitslag was….? Is dan kriebelhoest een symptoom? En kan je 2 keer besmet worden met iets? Ook omdat ik dot een maand geleden ook kreeg toen ik daar geweest was.
Ik zit gewoon keihard te stressen… Kan iamand me helpen?