HIV test 6 weken

  • Karel

    Beste Lisa,

    Ik weet niet wat voor soort contact u heeft gehad.

    Verder uitkijken met symptonen. Ik weet nog goed ik had één enkel puntje met rode uitslag er rond achteraan in mijn keel. Praktisch nadat ik mijn uitslag wist was deze uitslag verdwenen.

    Ik hoop dat je verder iemand hebt waar je kunt op steunen en met praten. Dit helpt je er verder door.

    Ik lees wel dat uw eerste testen negatief waren.

    Groeten

  • michael

    Negatief!!!! En klachten lijken ook als sneeuw voor de zon te verdwijnen! Hoe is het met jiou vandaag?

  • Lisa

    Hoi Karel en Michael,

    Ik heb onveilig sex gehad met een jongen die hetero is zegt hij maar wel biseksuele ervaringen heeft gehad. Hij zegt alleen oraal contact te hebben gehad en er is geen bloed of sperma aan te pas gekomen. Ik heb met hem SAMEN een test gedaan omdat hij zei dat er meer dan 8 weken tussen zaten voor mij… En die was negatief. Ik ging twijfelen en heb hem meerdere keren gevraagd om zijn verleden en of hij wel de waarheid sprak. Hij zegt dat ik hem moet geloven en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maarja ik doe dat wel vooral omdat ik nu al 4 dagen op bed lig met buikkrampen. Aan de andere kant denk ik waarom zou hij erover liegen? Het gaat ook over zijn eigen gezondheid. Ben wel een test gaan doen na 8,5 week na het onveilige contact met deze jongen en het was negatief. Nu wacht ik de 12 weken af en voel me echt dood ongelukkig.. Ik kom in een negatieve spiraal en denk er soms zelfs aan om dit te beeindigen..

    De jongen spreek ik regelmatig maar niet over mijn angst meer..

    Hoe ga ik die 3 weken doorkomen.. Ik weet t ook niet mijn lichaam trekt het niet meer

    Merk ik..

    X

    Lisa

  • michael

    Liev Lisa, stop met jezelf gek te maken. Waarom zou hij als je hem zo vaak ziet erover liegen. Spreek je angst nog eens uit, ik geliif heilig dat het ok zal zijn voor je!

    Ga anders via www.check-u.nl en test het deze week nog. Dan heb je 99% zekerheid.

    X

  • Lisa

    Hoi Michael,

    Dat is waar. Ik moet hem ook geloven, maar het is zo moeilijk met hoe ik me nu voel.

    Verder is het ook nog zo dat altijd wanneer ik mijn vriendje verlies… ik dus niet nadenk en onveilig contact groter wordt.

    na deze jongen ben ik ook weer met mijn ex geweest, 2 keer… onveilig (dit is 3 weken geleden). Mijn ex heeft me nog erover gesproken of ik in de tussentijd een ander heb gehad.. ik heb gezegd dat dit niet zo is. Mijn ex heeft toegegeven dat hij niks met een ander heeft gedaan.

    Hoe zeker dit is weet je natuurlijk ook niet 100 procent, maar gek genoeg vertrouw ik hem wel. Hij wilde van mij juist weten of hij een test moest doen.

    Ik geef mezelf overal de schuld van. Ik wil niet dat mijn ex iets overkomt. Ik hou teveel van hem. Ik zou mijn leven geven voor hem, en andersom niet. Één van de grote redenen dat het ook stuk is gelopen.

    Nu zijn mijn gedachten al een tijdje niet meer bij hem omdat ik nu dus bezig ben met mijn hiv angst. Het is allemaal zo lastig. Deze 2 jongens staan beiden dicht bij me, en hebben geen reden om te liegen. Vooral niet omdat het ook hun eigen gezondheid betreft, maar zeker weten doe je het nooit.

    Ik zal inderdaad die site bezoeken, en ik ga proberen om er niet meer over te piekeren. Het zou fijn zijn om er met iemand over te praten. Misschien wel iemand die hetzelfde meemaakt of iemand die er verstand van heeft of iemand die een luisterend oor bied.

    Michael het goede nieuws van jou kant geeft me ook hoop.

    Bedankt voor je reactie!

    X Lisa

  • Michael

    Hoi Laura,

    als je anoniem wilt verder praten hierover dan kun je dat via anotien @ live.nl doen.

    Wellicht dat ik een steun voor je kan zijn deze 4 weken, het lijkt me dat je verhaal nu erg ingewikkeld wordt.

    x