Hoi Michael,
Dat is waar. Ik moet hem ook geloven, maar het is zo moeilijk met hoe ik me nu voel.
Verder is het ook nog zo dat altijd wanneer ik mijn vriendje verlies… ik dus niet nadenk en onveilig contact groter wordt.
na deze jongen ben ik ook weer met mijn ex geweest, 2 keer… onveilig (dit is 3 weken geleden). Mijn ex heeft me nog erover gesproken of ik in de tussentijd een ander heb gehad.. ik heb gezegd dat dit niet zo is. Mijn ex heeft toegegeven dat hij niks met een ander heeft gedaan.
Hoe zeker dit is weet je natuurlijk ook niet 100 procent, maar gek genoeg vertrouw ik hem wel. Hij wilde van mij juist weten of hij een test moest doen.
Ik geef mezelf overal de schuld van. Ik wil niet dat mijn ex iets overkomt. Ik hou teveel van hem. Ik zou mijn leven geven voor hem, en andersom niet. Één van de grote redenen dat het ook stuk is gelopen.
Nu zijn mijn gedachten al een tijdje niet meer bij hem omdat ik nu dus bezig ben met mijn hiv angst. Het is allemaal zo lastig. Deze 2 jongens staan beiden dicht bij me, en hebben geen reden om te liegen. Vooral niet omdat het ook hun eigen gezondheid betreft, maar zeker weten doe je het nooit.
Ik zal inderdaad die site bezoeken, en ik ga proberen om er niet meer over te piekeren. Het zou fijn zijn om er met iemand over te praten. Misschien wel iemand die hetzelfde meemaakt of iemand die er verstand van heeft of iemand die een luisterend oor bied.
Michael het goede nieuws van jou kant geeft me ook hoop.
Bedankt voor je reactie!
X Lisa