Hoi,
heb 8 weken sex gehad met een man op een naaktstrand, heb me laten pijpen met condoom en zonder condoom klaargekomen.
Klaarkomen was op mijn buik, veel klodders sperma. Echter, nadat condoom af was kwam eikel tegen stoppelbaard van man.
Hierdoor klein druppeltje op mijn eikel, denk zelf eigen bloed. 2 weken en 2 dagen na dit voorval ben ik 1 dag erg ziek geweest (koorts 38,5, hoofdpijn, misselijk, overgeven)
- Hoe groot is de kans op een soa/hiv?
Heb 4 weken geleden weer sex gehad met andere jongen, het overviel me…. Heb deze jongen met condoom gepijpt en hij mij zonder condoom, echter aantal keer in mond geweest. Met condoom geneukt, welke niet is gescheurd. Deze jongen kwam op zijn buik en borst klaar. Ik heb tijdens mijn geile periode tijdens neuken een klein druppeltje sperma (na 1 minuut buiten lichaam) opgelikt.
- Wat is nu de kans op Hiv? Wat is statistisch gezien de kans dat iemand Hiv krijgt bij het likken van sperma wanneer het buiten het lichaam is geweest?
Ik maak mij enigszins zorgen, zeker gezien het ziek zijn na het eerste voorval, echter weinig verkeerd gedaan naar mijn mening.
Ik maak een afspraak voor een test, maar wat zou ik kunnen verwachten? Maak me erg zorgen.
Kan iemand mij antwoord geven?