Kans op hiv?

• jmi17

Rolf,

zou het niet kunnen dat er tijdens het masturberen toch sperma van hem op je eikel kwam?

Jmi17

• rolf

zou kunnen, ik heb er echter wel opgelet om uit geilheid mijn pik slechts a/d buitenkant slechts met klein beetje sperma van hem uit te smeren.

schrok inderdaad de volgende dag toen er een filmpje op mijn eikel lag toen ik ging douchen. Zoals ik je al vertelde heb ik het uitgesmeerd na zeker een halve minuut nadat hij klaar was gekomen op mijn buik.

Wat denk je ervan?

Heb niet veel klachten gehad na die periode, geen koorts, hoofdpijn wel spierpijn met brandende pijn onder mijn oksels, ik heb wel eens gehoord dat dat stress zou kunnen zijn ivm angst.

Zo je nog willen reageren hierop

dank je

rolf

• rolf

Jmi, zou je nog een keer willen reageren op mijn antwoord van 13/2,

Maak mij toch wel zorgen en wat adviseer je mij?

groetjes

rolf

• jmi17

Rolf,

als het maar een filmpje zou zijn, dan lijkt me de kans op besmetting met hiv klein.

Je kan je na 3 maanden wel eens laten testen op soa's (die kans is veel groter) en om je helemaal gerust te laten voelen kan je overwegen om je dan ook op hiv te laten testen.

Hou het voorlopig veilig en weet dat de binnenkant van je voorhuid ook doorlaatbaar is voor hiv.

Jmi17