EEN heel klein vraagje heeft antibiotica invloed bij een HIV TEST en EEN SOA TEST???
Ik heb een soa test gedaan exclusief een syfillis en dat op 47 dagen na risico,k heb het resultaat om en bij na 2eken gehad want men moest het uitstrijkje kweken ofzo,en resultaat negatief.
een aantal dagen al kreeg ik een soort van slijm uit mijn penis en was naar de arts gegaan na me test maar had het resultaat nog niet en hij zij me toen is een ontsteking urineweg dus,toen antibiotica gehad en hij ging niet over weer een tweede kuur gehad en dit keer heeft hy mij een urine test laten doen en vrug waarvoor hij zij voor bacterien en ontstekingen en de resultaat van me urine test was niks maar het bleeft niet stoppen dat vloeistof uit mijn penis toen kreeg ik een ander soort antibiotica en dat blijkt in mijn ogen te helpen zie niets meer komen eruit.Maar vooral de zekerheid heb ik na 3maande risico ongeveer 100 plus dagen een hiv en syfillis test gedaan,eerst hiv op 108 en syfillis op 113 dagen beiden negatief. MIJN VRAAG NU HEEFT ANTIBIOTICA INVLOED OP BEIDE TESTEN HIV EN SOA?????/