HELP: ik heb alle sympthomen van HIV

  • Johan

    Helaas heb ik vanaf vandaag wel het gevoel dat ik een soorte van “blaasontsteking” heb.

    Ik wil niet meer gaan zoeken op Google, en hopelijk heeft dit dan ook betrekking op iets anders……

  • jmi17

    Wat zou betrekking hebben op iets anders?

    Ga eens naar de huisarts met je klachten.

    Zeg bij de ggd goed wanneer je het risico liep en vraag wanneer je je betrouwbaar kan laten testen.

  • Tayfun

    İk geloof anohiv niet, dat kan toch niet na 6 weken negatief en met 10 weken positief.. Klinkt niet echt waar wat hij heeft verteld in zijn verhaal.. Bijna alle turkse hiv deskyndigen zeggen combo test na 21 dagen is 100% betrouwbaar hertesten niet nodig.. Vreemd

  • Johan

    Ik heb gisteren een “gewone” bloedtest gedaan. Aankomende dinsdag of woensdag is de uitslag bekend.

  • jmi17

    Tayfun,

    dat kan wel hoor.

    Af en toe zien we mensen die een langere periode nodig hebben alvorens positief te testen.

    Ik ken Anohiv zijn medische toestand niet, maar wellicht is er wel een logische verklaring voor.

    Anderzijds kan het ook altijd dat hij zich vergist heeft over wanneer het contact nu juist was OF er is ondertussen een nieuw onveilig contact geweest OF er gebeurde een fout bij de labotest (een menselijke of technische fout, beide zijn perfect mogelijk).

    Een duotest is na 6 weken officieus betrouwbaar, maar voor de officiële betrouwbaarheid moet je 3 maanden wachten.

    Jmi17

  • Johan

    Goedemorgen Martijn en Jimi,

    Ik heb gisteren goed nieuws te horen gekregen.

    De test na 8 weken is gelukkig ook weer negatief.

    Bij de GGD zeiden ze dat dit feitelijk betekend dat ik het niets heb.

    Ik ben zo gelukkig, en ik heb mijn lesje wel geleerd.

    Nooit weer sex zonder condoom!

    Want het is ongelovelijk hoeveel spanning en stress dit op kan leveren.

    Bovendien zag ik de gehele wereld om mij heen al volledig instorten.

    IK HEB DAN OOK DIEP RESPECT VOOR MENSEN DIE LEVEN MET HIV!

    Martijn & Jimi, bedankt voor al jullie tijd die jullie in deze site steken.

    Ik weet zeker dat jullie heel veel betekenen voor heel veel mensen.

    Jullie geven hoop en wijze raad aan een ieder die in spanning leeft!

    Ga zo door, namens mij en ik neem aan namens vele anderen.

    Heel erg bedankt!

  • Martijn

    Geen verrassing natuurlijk, maar wel heel fijn voor je. Zal mentaal erg opluchten inderdaad.

    En inderdaad een harde les, maar voortaan met condoom. Scheelt een hoop stress.

    Martijn

  • jmi17

    Super en graag gedaan!

    Denk je wel nog even aan de soa-test (inclusief syfilis en hep B na 3 maanden)?

  • bram

    kut man

  • Kim

    Hallo, 

    Ik zal vast hard veroordeeld worden en dat snap ik ook wel, maar ik moet toch mijn verhaal kwijt…

     

    2 weken geleden heb ik betaalde sex gehad met een man. Ja eigenlijk ben ik dus gewoon een hoer. Ik weet het en geloof me ik vind het vreselijk. Ik voel me zo vies, maar ik ben sinds kort alleenstaande moeder van 2 kinderen en het lukt gewoon niet om de rekeningen te betalen. Ik heb een zoon van 4 en een dochter van 3 maanden en tijdens de zwangerschap is mijn man er vandoor gegaan met een ander. 

     Uiteraard doe ik alles met condoom, maar het condoom is gescheurd. 

    Nu ben ik bang dat ik iets opgelopen heb. Mijn grootste angst is hiv. 

    Ik heb opeens ook allemaal rare dingetjes… ik heb een pijnlijk plekje op mn tong. Voelt als een soort zweertje, maar ik zie niks. Ik ben moe. Heb gevoel van gespannen schouders. Vaak koud. Diarree en lichte keelpijn. Me lip scheurd elke x. Nu rook ik ook weer als een stekker door de stress…

    Ik ben ook bij de huisarts geweest en mag van haar pas over 3 maanden alles testen. Zolang in onzekerheid trek ik niet hoor. 

    Is er iemand die mij advies kan geven over wat te doen.? Soa test uiteraard maar ik word gek geloof ik…