pijpen en klaarkomen in mond

• rianne

Hallo

Ik heb een vraag want het houd me toch bezig

Een poosje terug heb ik een jongen gepijpt die klaarkwam in mijn mond..ik heb het uitgespuugd..

Ik had wel een gaatje in mijn tand(miss meer)..voor zover ik weet geen ontstekingen want bij het poetsen kwam geen bloed mee en had ook geen pijn of wat dan ook

Mijn vraag is als je een gaatje in je tand hebt kan je dan door iemand klaar te laten komen in je mond hiv krijgen?

Please antwoord??

• jmi17

Rianne,

laten klaarkomen in de mond is altijd een gevaarlijke handeling, zelfs zonder te slikken.

Een gaatje in een tand is nu niet meteen een extra risico, wat niet wegneemt dat sperma in de mond krijgen ongevaarlijk wordt.

Ik zou je dan ook adviseren om je na 3 maanden eens te laten testen op hiv en soa's.

Hou het in tussentijd safe.

Jmi17

• rianne

Hai

Bedankt voor je antwoord….maar als ik meerdere verhalen hier lees lijkt de kans toch heel klein…..tenminste de antwoorden van john zijn geruststellend….

Rianne

• jmi17

Rianne,

tuurlijk is de kans klein, maar niet onbestaand.

Vandaar dus de raad om je te laten testen.

Jmi17

• isaura

Hallo

Een jongen van me school had vorige week gevraagd of ik naar de wc kon komen dus ik kwam aan en hij zat steeds aan me kont aan me vagina en aan me borsten en hij heb me ook al heel vaak gezoend en hij had toen me hand vast en hou wou dat ik hem ging aftrekken dus ik had hed gedaan want hij pakte me hand en die begon dus aftetreken en sins pas vraag hij of ik hem wil pijpen maar ik heb 1 gaatje in me mond en ben bang dat ik een ziekte krijg en hij zelf heb een vriendin en dit doen we al 4 maanden en hij gaat half jaar metr ze vriendin

Ik weet niet wat ik moet doen hebben jullie tips ?

• jmi17

Bedoel je met een gaatje, een gaatje in je tand of eerder een aft ofzo?

jmi17