Risico op hiv en soa? Verschillende handelingen gedaan. Martijn/Jim/John of andere experts.

• Benjamin89

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst seks gehad met een man. Ik heb daarbij ook aan een flesje gesnoven, ik denk poppers. Ik kreeg dat van hem en zou ervan relaxen. Daardoor kreeg ik een dag later denk ik een rode opgezwollen neus, de top zegmaar, door huidirritatie. Maar dat terzijde. Een aantal handelingen tijdens de seks waren volgens mij risicovol:

- tijdens het tongzoenen (vaak diep tongzoenen) ging hij vaak met zijn vinger bij mijn anus

- hij heeft mij gerimd en ging toen maximaal 5 seconden ongeveer met zijn vinger in mijn anus, ik vond dat niet fijn en hij stopte meteen. Ik heb zelf niet gerimd.

- hij heeft mij zonder condoom gepijpt, ik ben niet klaar gekomen

- ik heb hem maximaal 5 seconden gepijpt ook zonder condoom, een paar kleine “zuigjes” zegmaar. Zonder voorvocht. Ik vond het vies en stopte meteen. Ik had trouwens wel 2 aften, een achter in me mond vlakbij mijn huig en 1 in mijn rechterwang. Die had ik al een dag of 5 voor de seks.

- ik heb hem met condoom om en met glijmiddel vrij kort geneukt, na ongeveer 1,5 minuut stopte ik al. Condoom was gewoon nog volledig intact en ben niet klaargekomen. Ik ben zelf niet geneukt.

Al met al geen fijne ervaring. Ik was vooral nieuwsgierig en vond het spannend, maar de daadwerkelijke daad met een man is vrij onhandig en niet mijn ding zegmaar. Ik maak me best veel zorgen nu, omdat ik me nu, 3 dagen later, iets misselijk en niet helemaal fit voel. Ook is mijn neus nog een beetje rood.

Hoe groot is de kans op hiv? En op andere soa? Hij heeft mij echt meerdere malen gezegd dat hij niks heeft en 100% gezond is. Maar toch maak ik me druk, ik ben er continu mee bezig en erg bang. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Liefst Martijn/Jim/John, maar anderen zijn ook welkom.

• jmi17

Ik heb je een privéberichtje gestuurd ;)

• John.

Hoi Benjamin.

Op volgorde:

- diep tongzoenen en vingeren geen risico hiv (tenzij er VEEL sperma of bloedend (stromend bloed) wondje aan de vinger zou hebben gezeten.)

- geen risico hiv.

- geen risico hiv.

- geen risico hiv. (In de praktijk kan pijpen soms een risico zijn, indien sperma in de mond of echt aanzienlijke ontstekingen/ trauma in de mond. Je aftjes houden risico verwaarloosbaar klein.)

- geen risico hiv.

Andere soa: risico laag.

Groeten John.

• Benjamin89

Hoi Jmi en John,

Bedankt voor jullie reacties. Ben enorm blij dat ik iig geen risico heb gelopen op hiv of maximaal een verwaarloosbaar klein risico.

Zoals ik had aangegeven had ik voor t risico al de 2 aften, 1 is verdwenen, maar die achterin mijn mond naast mijn huig is wel groter geworden. Circa 1cm en wit en geeft ook een nare geur. Misschien is t ontstoken, de aft doet echter niet echt pijn. Kan gemakkelijk eten en drinken.

Hoef ik mij alsnog geen zorgen te maken? Ik heb maximaal 5 seconden zacht en niet diep gepijpt. Ik zal sowieso een soa test afnemen. Maar wat hiv betreft, geen zorgen? Jmi had me al net als jij gerustgesteld, maar is de vergrote aft geen probleem? Ik heb verder niks, geen koorts en voel me goed.

• Benjamin89

Hallo John en Jmi17

Het is nu 3 weken en 2 dagen verder. Ik voelde me gisteren niet zo lekker maar sinds vanavond (1/1) voel ik me beroerd en heb ik koorts (rond 00.00 uur 38,8 graden). Ik heb verder geen huiduitslag, keelpijn, lymfen en hoofdpijn. Ik weet dat ik heel klein risico heb gelopen, maar het is wel erg toevallig dat ik nu koorts krijg. Ik ben zo bang dat ik geen test durf af te nemen en liever dood wil.

Ik heb trouwens ook een beetje last van me linker schouderblad alsof ik een verkeerde beweging heb gemaakt. Wat vinden jullie? Aub help me. Kunnen we ook bellen? Via privé, ik bel. Ik wil niet meer aan zelfmoord denken.

• William

Ik ben geen expert. Maar denk dat het risico enorm laag is, Benjamin. Koorts doet momenteel echt de ronde. Geen reden om zorgen te maken. Zie ook reactie van John.

• Kaan

Goedendag,

Ik heb veilig seks gehad met een prostitue

Het seksuel contact duurde1 min lang en op een vrij rustige manier

En ik stopte ermee na afloop heb ik de condoom

Gecontroleerd en er was helemaal geen scheur in.

Ik kreeg paar klachten en toen heb ik gegoogeld

En schrok me dood dacht dat ik hiv besmet was.

Ik heb me 3 maanden lang helemaal gek gemaakt

En ik heb nog steeds klachten nu maak ik me gek over

6 maanden.

Ik heb me laten testen bij ggd na 39 dagen op

Hiv/chlamydia/gonorroe

Allemaal negatief

Ik heb me daarna weer laten testen na 94 dagen op

Hiv/syflus/hepatitis b

Allemaal negatief

Daarna heb ik me laten testen bij me huisarst voor een grondig bloedonderzoek

En er kwam niks uit alleen maar vitamine d te kort en vervette lever

Dus geen ernstige ziektes

Moet ik me voor zekerheid na 6 maanden weer laten testen ik voel me niet goed

Alvast bedankt voor jullie reactie experts

• Gurgai

Hey,

ik ben geen expert, maar ben zelf homo met ondertussen dankzij dit forum en veel opgezochte informatie best wel goed op de hoogte over de risico's enzovoort.

Maar als ik jou verhaal lees, is de kans dat je hiv zou hebben opgelopen superbelachelijk klein. Om daarvoor aan zelfmoord te denken, is nog belachelijker (niet slecht bedoeld).

Je hebt eigenlijk zo goed als niets onveiligs gedaan, en die hele kleine dingen wat je doen twijfelen zoals je aften enzo, daarbij is het risico supersuperklein.

En dan nog, stel het risico was groter, dan nog moet je wel veel pech hebben om net van de eerste keer prijs te hebben.

Conclusie: de kans dat er een meteoriet met een ufo op je hoofd valt, is groter.

PS En die klachten zoals misselijk, pijn, ziek… kan zoveeeeel redenen hebben en als je denkt: maar toevallig nu? Ja hoor, toeval bestaat.

Maar het kan ook psychisch zijn. Door je gepieker en je overtuiging op hiv ga je echt die dingen voelen.