Beste Mensen,
Ik praat met niemand en spreek met niemand ik ben heel erg opgelosten.
Ik heb iemand een keer gepijpt en hij kwam onverwachts in mijn mond klaar, heb dit ook direct uitgespugd. Echter tijdens het pijpen had ik de leiding heb hem niet helemaal in mijn mond gehad, zo erg zelfs dat ik een droge keel had omdat ik niks doorslikte. Ik weet ook 100% dat ik niks heb doorgeslikt en direct zijn sperma heb uitgespugd.
Ik ben zo bang dat ik ik HIV heb, durf me ook niet te testen, nogmaals ben een jongen die enorm is opgesloten en kan ook met zo iets absoluut niet leven.
Is de kans groot dat ik dit heb gehad. Echter nu 3 maanden later heb ik keelpijn( iedereen in mijn omgeving) en licht verkouden. Voor de rest heb ik altijd veilig gedaan met alles 100% zeker. ma 1 ding ik ga dit nooit meer doen. en mijn lymfeklier doet enorm pijn bij mijn lies aan de linkerkant alleen niet echt opgezwolle, ma kan soms gewoon niet lopen.
Is de kans groot dat ik hiv heb nu doordat ik voor 1 a 2 seconden sperma in mijn mond heb gehad. Heb deze man ook een goede klap gegegeven.
Hopende op een goed nieuws vanuit uw kant, voor u een reactie voor mij een hoop. Ik durf gewoon niet te testen ben zelfs bang om naar de huisarts te gaan.