HIV met zelfmoord gedachten.

• onbekend

Beste Mensen,

Ik praat met niemand en spreek met niemand ik ben heel erg opgelosten.

Ik heb iemand een keer gepijpt en hij kwam onverwachts in mijn mond klaar, heb dit ook direct uitgespugd. Echter tijdens het pijpen had ik de leiding heb hem niet helemaal in mijn mond gehad, zo erg zelfs dat ik een droge keel had omdat ik niks doorslikte. Ik weet ook 100% dat ik niks heb doorgeslikt en direct zijn sperma heb uitgespugd.

Ik ben zo bang dat ik ik HIV heb, durf me ook niet te testen, nogmaals ben een jongen die enorm is opgesloten en kan ook met zo iets absoluut niet leven.

Is de kans groot dat ik dit heb gehad. Echter nu 3 maanden later heb ik keelpijn( iedereen in mijn omgeving) en licht verkouden. Voor de rest heb ik altijd veilig gedaan met alles 100% zeker. ma 1 ding ik ga dit nooit meer doen. en mijn lymfeklier doet enorm pijn bij mijn lies aan de linkerkant alleen niet echt opgezwolle, ma kan soms gewoon niet lopen.

Is de kans groot dat ik hiv heb nu doordat ik voor 1 a 2 seconden sperma in mijn mond heb gehad. Heb deze man ook een goede klap gegegeven.

Hopende op een goed nieuws vanuit uw kant, voor u een reactie voor mij een hoop. Ik durf gewoon niet te testen ben zelfs bang om naar de huisarts te gaan.

• John.

Hoi.

Je risico voor hiv-infectie bij eenmalig sperma in de mond krijgen van iemand waarvan je zijn serostatus niet kent, is nietig klein. Je klachten en de timing vallen niet in het beeld van klachten die bij een beginnende hiv-infectie kunnen worden gezien. Stop je zelfkwelling hier mee.

Je hebt er verder goed aangedaan het sperma snel uit te spugen, mits je geen flink ontstoken tandvleespockets hebt of wonden/ ontstekingen in het voorste deel van je mond (want anders zou een deel van het sperma met deze gebieden opnieuw in aanraking komen.)

Je grote angst en fixatie op hiv is onterecht. Sperma in de mond is niet geheel veilig voor hiv maar in de loop der jaren is duidelijk geworden dat dit een enorm veel kleiner risico is dan vroeger werd gedacht. Het is een enorm veel kleiner risico dan penetratie zonder condoom.

Je bent nu 3 maanden na dato (mini)risico en kun je dus met absolute betrouwbaarheid een hiv-test laten doen. Doe een sneltest via huisarts of GGD waar je niet 1 - 2 weken op hoeft te wachten maar 20- 30 minuten.

Ik zeg dit niet omdat je een significant risico hebt gelopen op hiv, dat heb je niet, maar omdat er een flink pak opluchting op je ligt te wachten. Kans dat je geen hiv hebt is nl. ASTRONOMISCH groot.

Relax, en zoek professionele hulp als zelfmoord gedachten je blijven achtervolgen. Er is geen reden voor. Hiv is NIET je probleem, ANGST is je probleem!

Sterkte.

Vr. groeten, John.

• jmi17

Hoe gaat het nu met jou?

Laat je ook voor de zekerheid op soa's testen.

Jmi17

• onbekend

Nog steeds heel angstig jmi17, heb me gister laten testen bij de ggd. Pfff ik wordt helemaal gek lijkt het wel. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar jullie kunnen heel belangrijk zijn voor sommige mensen die net als mij in de zelfde situatie zitten. Ik kan dit meer aan al die tijd dat ik moet wachten. Ik huil elke dag gewoon. Heb zeer hete oren en zware vermoeidheid maar ik maak me ook druk zit veel buiten in de kou zonder jas. Nijn gedachtens nemen mij wel over lijkt het.

• anoniempje

Hallo Onbekend,

Ik wil alleen even zeggen dat je je niet zon zorgen moet maken. Wss is het meer de angst die je banger en banger maakt, dan een daadwerkelijke besmetting. Ik heb ook in dezelfde situatie als jou gezeten. Ik dacht er elk moment van de dag aan en moest ook erg huilen. Na 3 maanden bleek te test toch negatief te zijn. Het is een cirkel waarin je vast blijft zitten. Er is een goed artikel op dit forum die gaat over hoe angst hiv symptomen veroorzaakt, lees die es door :)

• jmi17

Anoniempje heeft gelijk ;)

Draag je jas nu maar :)

Rust ook eens goed uit en probeer je zinnen te verzetten.

Laat maar weten of het dan beter gaat.

Jmi17

• Bert

Hoe gaat het nu met je?