hiv risico symptomen

• dave

Hallo allemaal.

Na lang tobben ga ik nu toch mijn verhaal doen.

Ik heb al jarenlang een relatie met een vrouw wij vrijen altijd zonder condoom.

Nu heb ik zo een 3 a 4 maanden geleden een bezoek gebracht aan een prostituee op de Wallen. Zei was van bulgaarse afkomst

Ze heeft mij gepijpt met condoom en daarna hebben wij sex gehad met condoom maar toen ik mijn penis terug trok zag ik dat het condoom er half tot helemaal afwas.

Hierna heb ik me penis gelijk gewassen en ben naar huis gegaan.

2 weken later ben ik door iemand oraal bevredigt zonder condoom.

Ik loop nu al tijden rond met een kut gevoel maak me ontzettend druk.

Na ongeveer 3 weken na het contact werd ik ziek ik was verkouden en had wat last van me keel.

Ik heb met toen na 4 weken na het contact laten testen en alles was goed.

Verder heb ik vage klachten zoals raar en vreemd smakend speeksel, en nu steken door me hele lichaam en moette met kijken. En bultjes achter op me tong.

Mijn vragen zijn:

Zijn deze symptomen hiv?

Hoe groot is het risico dat ik heb gelopen?

Hoop graag wat van jullie te horen.

Maak me al maanden zorgen

• jmi17

Dave,

hoe is het nu met je symptomen?

Was je eikel nog bedekt door het condoom?

Zo ja, dan zie ik geen probleem voor hiv.

Wel voor soa's, maar dat kan je 3 maanden na het contact laten testen.

Dit telt ook voor het laten pijpen 2 weken later!

Het is wel raadzaam om het veilig te houden in tussentijd.

Jmi17

• dave

Beste Jmi17

Ja mijn eikel was niet bedekt toen ik hem eruit haalde. Maar dat kan komen door dat ik hem eruit haalde condoom zat er nog voor de helft in.

Ik heb gepraat met de desbetreffende dame maar die gaf aan niks te hebben.(maarja dat weet je nooit zeker)

Heb ondertussen wat andere klachten:

Zoals:

wazig zien

Moeilijk me bed uit komen

Opgezette harde buik al bijna een week ( nee niet zwanger:P)

en last van winderigheid

Onregelmatige stoelgang

beetje acne ( maar had ik vroeger ook last van)

steken zijn over het algemeen over.

Zat zelf te denken aan evt candidiasis ( puur gebaseerd van info op internet)

Soas heb ik laten testen na het contact

en dat was allemaal goed!

• jmi17

Dave,

als het onveilige contact slechts enkele minuten duurde, dan hoef je je niet meteen zorgen te maken.

Maar dan heb ik het enkel over vaginale/orale seks.

Als het om een langer contact ging, dan laat je je best eens testen.

Als er contact was met menstruatiebloed, dan is het wel raadzaam om je te laten testen op hiv.

Jouw klachten doen me niet meteen aan hiv denken.

Het is wel raadzaam om eens naar de huisarts te trekken ermee voor verder nazicht.

Hoeveel tijd na het contact heb je je laten testen op soa's?

Jmi17

• dave

Beste Jmi17

Ik heb me 3/4 weken na het oraal contact laten testen op alles.

En was allemaal goed.

Denk jij dat ik besmet kan zijn op basis van deze info?

mvg tim

• jmi17

Tim,

om een correct antwoord te kunnen geven, zou ik eerst antwoord moeten hebben op de vragen uit mijn vorige reactie ;)

Jmi17

• Dave

Sorry jmi17 dacht dat ik deze vraag al beantwoord had…

Ik heb mij 3/4 weken na het laatste contact ( dus het gepijpt worden) laten testen en alles was goed.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag dan heb ik ze over het hoofd gezien.

Klachten zijn nu nog steeds last van me maag/darm en blaas

Verder erge stijfheid overal

• jmi17

Dave,

de vraag ging meer over of je eikel en voorhuid nog bedekt waren toen de condoom los kwam en hoelang dat onveilige contact duurde?

Best dat je met je symptomen eens naar de huisarts trekt en daar ook je verhaal doet wat er gebeurd is.

Jmi17

• ..

beste jmi

contact duurde ong 5 min. eikel was niet bedekt maar kan komen omdat ik hem eruithaalde.(me penis) dokter gaf 2 weken geleden aan dat t een buikvirus is maar nu heb ik nog last van een opgezette buik. en moeilijke ontlasting verder droge lippen en wit sxhuimend speeksel iemand enig idee wat dit is?

• jmi17

In jou geval is het raadzaam om voor alle zekerheid een hiv test te laten doen op 3 maanden na het contact samen met een soatest.

Hoe gaat het nu met je andere klachten?

Jmi17