Handschoen aan tijdens vingeren, daarna afgetroken. Risico?

• Ruben

Ik heb een prostituee gevingerd met een rubber handschoen aan (weet niet of het medische standaard was). Nadat ik de handschoen had afgedaan heb ik mezelf afgetrokken. Is er een risico dat HIV door de handschoen is gekomen, en dat ik mijzelf heb kunnen besmetten met HIV?

bedankt voor jullie reactie

• Ruben

Aangezien de moderators niet reageren neem ik aan dat ik geen risico heb gelopen. Mocht ik toch risico hebben, laat me het vooral weten, dan kan ik nog binnen 24 uur naar de dokter

• jmi17

Ruben,

als er geen menstruatiebloed op je handen zat hoef je je geen zorgen te maken.

Vaginaal vocht zat er wellicht ook niet echt op?

Jmi17

• Ruben

Beste Jmi17,

Geen bloed gezien. Vocht kan er op hebben gezeten als het door de handschoen is heen gegaan (ik kon dat niet voelen want handen waren klam vanwege het rubber), of als het meisje het op haar hand had (zou kunnen, weet niet zeker). Wat denk je over het risico?

Groeten,

Ruben

• jmi17

Ruben,

normaal zou er geen vocht door de handschoen kunnen gegaan zijn.

Wat mij betreft hoef je je geen zorgen te maken ;)

Jmi17

• Ruben

Bedankt! Ik las op internet dat het virus niet kan blijven leven zo snel als het uit bloed of een lichaam is, dus zelfs zonder handschoen zou veilig zijn. Ik heb geen idee of dat waar is, maar goed

Dank voor het goede werk je doet jmi17!

• Ruben

Het is nu 12 dagen later en ik heb een koorts, heftig nachtzweten (voor 5 dagen al), mijn herpes dat ik al jaren heb speelde op voor eerste keer in lange tijd en ik heb een opgezwollen keel. Ondanks jullie eerdere geruststellende reactie maak ik me nu heel erg zorgen. Ik heb een soa test gedaan maar nog geen uitslag.

• jmi17

Ruben,

je hoeft nog steeds niet aan hiv te denken.

Wellicht ben je wat grieperig, wat normaal is nu.

En ga je nachtzweten door de stress.

Als het na het weekend nog niet beter gaat, dan ga je best naar de huisarts.

Jmi17

• Ruben

P24 antigen/antibidy test en hiv 1 RCA pct test gedaan na 14 dagen. Ik word niet helemaal weg uit hoe betrouwbaar de twee negatieve resultaten zijn. Doctor zegt de eerste test heeft window period van 14 dagen en tweede van 7 dagen. Echter op internet zoveel andere getallen en meningen. Wat denken jullie?

• Ruben

het zou super zijn als iemand hierop kon reageren :)