DRINGEND HULP, Martijn, jim17, iemand??

• rola

Hallo,

Ik heb 5 weken geleden sexuele contact gehad met een moslim jongen. wij stonden tegen de muur. waarna hij zijn penis tussen met billen begon te strelen.

10 seconden later heb ik hem gevraagd om ermee te stoppen. omdat ik een paar jaar geleden een traumatische ervaring heb meegemaakt.

waardoor ik jaren ni van sex kon genieten.

ik herinner mij niet of er bij hem voorvocht was.

2 weken later wou ik het nog eens proberen met een andere jongeman.

maar toen lagen we wel in bed. en kwam hij niet verder dan tussen mijn schaamlippen, omdat ik weeral werd geconfronteerd met het verleden.

Dus 5 weken na de eerste keer heb ik een combo test laten doen. die bleek negatief.

maar nu kreeg ik plotseling acne op mijn gezicht, ben daarmee naar de dermatoloog geweest en hij zegt. dat her rosacea acne is

2 dagen later heb ik ontstoken ogen.

daarmee dat ik zo bang ben geworden.

Hoe betrouwbaar is dat? en heb ik risico op hiv

ps: de tweede jongen ken ik wel zijn sex verleden en weet ook dat hij hiv negatief is

kan iemand mij aub helpen

• Gurgai

Hey!

Als die tweede jongen zeker geen hiv heeft, hoef je je daar ook al geen zorgen om te maken.

Bij die eerste jongen, als hij je niet gepenetreerd heeft, gewoon wat gestreeld tussen de billen, dan moet je je geen zorgen maken.

Ik ben geen expert maar toch kan ik zeggen dat je geen gevaar op hiv hebt opgelopen.

Wel een kleine kans op soa, bij de tweede jongen (omdat hij eventjes bij jou naar binnen is geweest).

Dus die acne en ontstoken ogen houden hier ook geen verband mee.

Ik ben trouwens vrij zeker dat acne in het gezicht en ontstoken ogen sowieso geen symptomen zijn van een hiv-besmetting. (Iemand die symptomen krijgt, krijgt dat ook meestal vanaf twee weken na de daad).

Je moet je geen zorgen maken. Maar ik zou als ik jou was wel wat doen aan het probleem dat je niet meer van seks kan genieten, wegens je traumatische ervaring.

Praat er eens met iemand over of zoek professionele hulp?

Grtn!

• rola

Hey curgai,

Heel lief dat je reageert. Vond het spijtig dat niet veel mensen reageren. Het zou nochtans een hele gerustelling zijn.

De dokter raad me aan om opgenomen te worden.

Groetjes rola