Hallo,
In november heb ik een prostituee bezocht.
Met haar gezoend en tijdens dat zoenen leunde zij wat over mij heen. Mijn penis heeft toen (waarschijnlijk achteraf beoordeeld) wrijvingscontact gemaakt met haar slijmvliezen.
Verder gewoon normaal geneukt met condoom en heeft zij orale seks gehad bij mij met condoom.
Een weekje of 2.5 later ontstonden er 3 kleine blaasjes aan de binnenkant van mijn bovenlip. Ik dacht aan aften, daar heb ik af en toe wel eens last van. Vooral in periodes met stress.
Ongeveer 4 weken na dat contact kreeg ik een enorme grote rode plek op mijn penis, vlakbij plasgaatje zeg maar. Dit brandde hevig, plassen was soms pijnlijk, maar niet elke keer. Nog geen week daarna volgde een periode met 3 dagen koorts, enorme vermoeidheid, veel spierpijn, lage rugpijn, opgezet en strak gevoel in de lies, misselijkheid, gebrek eetlust, vaak hoofdpijn en 5-6 dagen nachtzweten, kortom grieperig. Deze algemene malaise heeft zo'n 2-3 weken aangehouden. Een algemeen bloedonderzoek bij huisarts gehad, daar kwam niets uit behalve lichte verhoging van ALAT van de leverfunctie. Maar zeer minimaal.
Daarna voelde ik me nog steeds niet echt super, maar ging het iets beter gedurende 3 weekjes.
Nu echter voel ik me weer erg slecht, bijna constant strak gevoel in lies, eikel penis brand wederom behoorlijk en nu verschijnen er op meerdere plekken op mijn lichaam rode vlekken. Ik voel tintelingen, rare prikkelingen waar vervolgens na een dag of een paar uur later een rode vlek ontstaat. Ook heb ik nog steeds veel last van spierpijn en hoofdpijn en rare tintelingen/prikkelingen. Ik heb geen duidelijke blaasjes gezien. Wel onderhuids witte vlekjes. Zijn dit dan die blaasjes, die nog moeten openbarsten?
Ik vraag me af, is dit herpes volgens u? Ik vind de lichamelijke klachten er heel erg op lijken. Ik zie alleen dus geen duidelijke blaasjes, wat ik in dit geval vreemd vind.
Stel: dat deze prostituee herpes en HIV had op het moment van mijn contact met haar en dat ik via haar herpes heb opgelopen, kan ik dan ook HIV oplopen, omdat ze een soa bij zich draagt en het zo dus eerder is over te brengen? Terwijl ik dus veilig met haar geneukt heb met condoom? Of kan dit niet?
Moet ik me nu zorgen gaan maken over HIV? Ik heb altijd veilig met condoom geneukt en ook altijd condooms gebruikt bij orale seks. Er is nooit een condoom gescheurd en wat ik weet ben ik nooit met zichtbaar bloed in aanraking geweest met de slijmvliezen. Kan ik HIV dan uitsluiten? Of zegt u laat het toch maar testen?
Moet ik eventueel nog anders soa's laten testen? Syfilis bijvoorbeeld?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen,
Groeten.
Damian