paresthesie/neuralgie

• Ton

Hallo,John en jmi

ik heb vorig jaar begin maart seks gehad met een prostituee(nooit eerder geweest) heb het wel met een condoom gedaan,maar bij het omdoen

en afdoen had ik vaginaalvocht aan de vingers en heb wel mijn penis aangeraakt bij het omdoen had ik het condoom verkeerd om kon hem niet afrollen,

ongeveer een maand later werd ik ineens heel moe ook bij inspanning kortademig en had enkele hele kleine rode puntjes op mijn rug maar tijdelijk ik was vanaf begin maart toen het plaats vond al erg angstig en zat in de stress,dus dacht ik dat het waarschijnlijk symptomen waren door de angst en stress !

de moeheid heeft ongeveer 6 weken geduurd en ging het weer beter,maar ik bleef me wel zorgen maken later in juni kreeg ik van mijn huisarts antidepressiva (heb mijn huisarts niet verteld over mijn probleem)maar kreeg hiervan klachten van paresthesie (branderig gevoel op de boven benen) door te stoppen verdween het later weer later kreeg ik last van mijn prikkelbare darm meestal duurde dat ongeveer een maand en dat kon soms een jaar duren voordat ik er weer last van kreeg maar nu wel 3 maanden dat is nu weer rustig sinds kort en heb nu 10 maanden later weer

last van paresthesie/neuralgie op diverse plaatsen al die maanden maakte ik me zorgen dat dit symptomen waren van hiv toen ik in juni van die branderig gevoel kreeg heb ik me enorm opgwonden en zorgen gemaakt daarover, dus wil ik het eens vragen of dit verschijnselen zijn van hiv of dat ik me voor niets in de stress heb gezeten want ik voel wel dat ik totaal uit balans ben door deze klachten en voel dat mijn zenuwstelsel erg verstoord is ben veel eerder gevoelig voor pijn! heb steeds vreemde klachten

Hopelijk dat jullie hierop willen reageren!

groeten Ton.

• jmi17

Ton,

best dat je je verhaal bij de huisarts eens gaat doen.

Is er veel vaginaal vocht aan je eikel, binnekant voorhuid en/of plasgaatje geweest?

Best wel dat je je laat vaccineren voor hepatitis B en je je op soa's laat testen eerst.

Jmi17