hallo iedereen,
heb me 10 weken na risico getest in belgie. Er staat ab/ag negatief op. hoe betrouwbaar is dit. Ik word zooooooooooot. Help iemand
of moet ik me nog eens testen over 2 weken
groetjes Tania
hallo jimi,
Ik vind het keilieeeeeef dat je reageert, I heb op 16 november “sex” gehad. het duurde mss wel 3 minuten, maar hij kon er niet in. omdat dit maar pas mijn derde keer is dat ik sex heb gehad. Ik durfde ni. Maar volgens mij was er wel voorvocht. een klein beetje. Ik begon me zorgen te maken omdat ik snachts begon te zweten. en acne op mijn rechterwang. daarvoor heb ik minocycline gekregen. door mijn angst schreef de huisarts me zyprexa voor. die ik 5 dagen heb genomen. maar daardoor slaperig van werd. Ik maak me zoveel zorgen. dus toen ik de test deed en negatief bleek te zijn, was ik wat blij. maar meteen dacht ik. dat de test mss beinvloedbaar kon zijn door de antibiotica en door de antidepressieva. heb sinds vandaag ook hoofdpijn en pijn in mijn ogen. word echt zot
ps: please jimi17 laat me ni in de steek aub
Tania,
jou medicatie had zeker geen invloed op de hiv test.
Op een soa test kan je antibiotica wel effect hebben.
Daarom is het raadzaam om je minstens 3 weken na de kuur pas te laten testen.
Zeg ook tegen de arts dat je die antibiotica nam en in welke dosage.
Hoe dan ook kan ik je wel aanraden om je op soa's pas 3 maanden na het contact te laten testen.
Vanaf dan zijn ze allemaal pas opspoorbaar, hou dan nog wel rekening mee met de evt. 3 weken na je kuur en dan zal je test volledig betrouwbaar zijn.
Voor hiv zou ik niet bang zijn.
Hou het voortaan wel safe.
Heb je de Zyprexa zelft gestopt of was dat in samenspraak met de arts?
Best dat je arts hiervan weet.
Jmi17
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?