Hoi,
Ik ben een man van 32 en heb vorige week seks gehad met een andere man. Naar mijn mening was het best veilig wat we hebben gedaan. We hebben circa een half uur aan diep tongzoenen gedaan, vervolgens heeft hij mij gepijpt en ben ook klaargekomen in zijn mond. Tegelijkertijd heb ik hem afgetrokken, ik heb zelf dus NIET gepijpt.
Ik heb alleen 1x per ongeluk heel kort met mijn vingers mijn lippen aangeraakt voor wat speeksel voor het aftrekken. Hij was toen nog lang niet klaar gekomen maar misschien had ik wat voorvocht op mijn vingers? Wat ik wel weet is dat mijn lippen geen barstje of iets hadden tijdens de seks. Stel dat er voorvocht was op mijn vinger dan is het toch bijna onmogelijk dat het mijn mond is binnengekomen?
Ik ging er vanuit dat ik geen risico heb gelopen omdat tongen en gepijpt worden geen risico zijn toch? Maar nu heb ik sinds maandag, 3 dagen later dus, last van mijn keel. Ik heb verder helemaal niks, geen koorts of iets. Maar het is ook denk ik geen keelontsteking. Maar meer een brok in mijn keel, alsof er een pit vast zit en heb last bij t slikken. Kan dit ARS zijn? Moet ik me druk maken dat ik per ongeluk met mijn vingers mijn lippen heb aangeraakt?
Groeten Ramsy