Mijn verhaal in juli test gedaan was goed wel in grote angsten gezeten.
Ik doe het altijd veilig gewoon vanwege mijn grote angst.
Op zomervakantie sex gehad veilig maar moesten stoppen volgens hem bloedde ik tijdens vingeren ik was dronken ik voelen bij mezelf geen bloed kunnen ontdekken aan mijn vingers dus de angst dat het zijn bloed was, hij zei ik heb geen wondje op mijn vingers.
Naja door drank helaas weet ik nu dus niet wie zijn bloed het was.
Ongeveer 9 weken na dit contact koorts en heftige blaasontsteking. 1 nacht gezweet van koorts en misselijk geweest.
Antibioticakuur gehad waardoor ik me beter voelde.
Eigenlijk dit incident vergeten ik dacht veilige sex .
Nu moet ik voor een visum hiv test gaan doen en de angst komt weer en google gedrag bijna zeker dat koorts van ARS kwam en dat het geen blaasontsteking was plassen deed niet pijn alleen uitslag urine test was niet goed.
Ik denk er zelfs aan om visum af te zeggen zodat ik njet weer door die angsten heen moet .
Ik durf die test niet aan en mijn hiv angst begint mijn leven flink te beïnvloeden zo heb ik al bijna geen seks meer en als ik het heb kan ik er slecht van genieten.
Heb wel eens gedacht om naar psycholoog te gaan maar zal dan eerst de test moeten doen natuurlijk en daarom houd dat me tegen.
Ik weet soms niet meer of mijn hiv angst reel is ik ben zo voorzichtig maar elke keer lijkt er iets mis te gaan waardoor ik weer maanden in de stress kan zitten .