hiv tepels

• britt

hallo mensen,

ik had een vraagje, vandaag heb ik contact gehad met een man. we hadden allebei wel zin. maar ik kreeg mijn maandstonden. maar hij heeft wel mijn tepels gezogen. nu ben ik aan het freaken of er mss wel bloed in zijn speeksel zat en zo in mijn tepels zijn terecht gekomen.

hulp gevraagd

• petra

Hoi

Ik zit met hetzelfde probleem. via tepels kan het volgens mij niet. maat wel via een wondje.

groetjes petra

• jmi17

@ Britt,

voor jou is er geen gevaar.

@ Petra,

wat is er precies gebeurd?

Jmi17

• petra

hey jimi17

een man heeft mijn borsten gelikt en gezogen. maar toen ik ging douchen zag ik een klein wondje. ben bang dat hij bloed in zijn speeksel had. en zo mijn wondje heeft gelikt. En hij heeft ook een paar keer mijn ogen gekust. klinkt raar. maar sindsdien ben ik zo bang. Ik ben nog maagd. en voel me hierdoor zo slecht

• jmi17

Petra,

voor hiv is er zeker geen gevaar.

Was dat wondje dicht en/of droog?

Dat is belangrijk om andere zaken zoals syfilis te kunnen uitsluiten in het allerslechtste geval.

Speeksel is voor hiv ongevaarlijk, maar het kan wel o.a. syfilis overbrengen.

Jmi17

• petra

hey jimi17,

Ik had een wondje onder mijn tepel, die was wel droog. Maarik had ook 2 kleine krabwondes op mijn billen. en die waren eigenlijk ni droog. ben zooo bang dat hij bloed in zijn speeksel had en zo op die krabwondes heeft gelikt. En mij zo met hiv heeft geinficteerd.

dank je jimi17

• jmi17

Petra,

als er geen speeksel in de krabwonden op je billen kwam is er ook geen probleem.

Voor hiv sowieso al niet.

Jmi17

• petra

jimi17,

Je begrijpt me niet.Hij heeft ook aan mijn billen gezeten gelikt dus. Dus is er wel speeksel op geweest. en stel je voor hij had bloed in zijn speeksel. dan kan ik wel met hiv geinfecteerd worden????

Word echt gek

groetjes Petra

• jmi17

Petra,

ik begrijp je wel hoor ;)

Je gaat niet met hiv besmet zijn, ook niet met jou veronderstelling.

Enkel als zijn mond duidelijk vol bloed zat, dan zou je je zorgen kunnen maken.

Niet als er misschien een beetje bloed zou zitten, wat in werkelijkheid bijna onmogelijk is.

Ik wil je gewoon duidelijk maken dat als hij de wonde op je billen heeft gelikt dat er mogelijk gevaar is voor bvb syfilis.

De kans is wel heel erg klein. Het is wel zo dat je dat pas op 3 maanden na het contact kan laten testen.

Je moet daar nu niet speciaal voor naar de dokter trekken. Gewoon op minstens 3 maanden na je contact eens een soatest laten doen als je eens bij de huisarts bent of als je eens bloed moet laten trekken.

Jmi17

• petra

jim17,

Thanks you 're a sweetheart:)-D