hiv tepels

• petra

hey jmi 17,

Sorry dat ik je nog eens lastig val. Maar vandaag na 15 dagen heb ik een keelontsteking en opgezette klieren in mijn keel. Zou dit een symptoom kunnen zijn van hiv.

De jongen in kwestie wilt geen test afleggen en ik moet nog een paar weken wachten. Weet echt niet wa te doen,,,,,

groetjes Petra

• jmi17

Petra,

best dat je met je keelontsteking eens naar de huisarts trekt, dan kan hij/zij antibiotica opstarten.

Het wijst zeker en vast niet op hiv, want daarvoor heb je geen gevaar gelopen ;)

jmi17

• petra

Hoi, jmi17,

Hier ben ik nog een keer. Sorry hiervoor. Na 5 weken, heb ik witte vlekken op mijn tong, en pukkeltjes op mijn rug. Mijn huisarts zegt dat ik niet moet testen. Maar na al deze symptomen. Zou ik eigenlijk wel moeten. Maar ben zo vreselijk bang. Ik weet dat het via speeksel niet kan. maar blijf er maar aan denken als hij toch bloed in zijn mond had. Sorry voor mijn gezeur

Petra

• jmi17

Petra,

je hoeft je niet te laten testen ;)

Jmi17

• petra

hallo jmi17,

Hier ben ik weer:)-D, Na 8 weken en 1 dag. Heb ik een gigantische koortsblaasje. Een symptoom van hiv. Mijn huisarts wilt me niet testen. Wat moet ik volgens jou doen?

groetjes Petra