Na 6 weken testen is 100% betrouwbaar!!!

• geenidee

Beste mensen,

Ik heb precies 50 dagen geleden een onveilige seks gehad met een prostituut. Condoom was gescheurd en ik had het niet door. Ik ben max 3 min onveilig binnen geweest en klaargekomen in haar. Vanaf dag 1 dat ik over symtonen heb gelezen kreeg ik 1 voor 1 alle symtonen. Elke dag stress. Ik had na 10 dagen op soa getest, maar alles negatief. Ik heb precies op 48ste dag een sneltest gedaan. Ik was zo bang voor dat test na alle symtonen. Resultaat was negatief. Grote opluchting. Maar toen zei ze dat ik niet meer hoef te testen want de test wat ze uitvoert wordt getest op virus zelf en antistoffen. Deze test is na 6 weken al 100% betrouwbaar zei ze omdat bij virus en antistoffen negatief was. Klopt het wel wat ze zegt? want ik heb gelezen dat na 6 weken is 80% betrouwbaar.

Kan iemand hierop antwoord geven? Trouwens krijg ik af en toe pijn aan mijn schouderblad en buik maakt soms rare geluiden. Ik ben nog steeds niet gerust op.

Alvast bedankt. Hoop op een snelle antwoord van iemand.

• geenidee

niemand???

• jmi17

6 weken is 95% betrouwbaar, 100% pas op 3 maanden.

Maar in jou specifiek geval kan je wel op je beide oren slapen al.

Laat op 3 maanden wel nog eens testen op syfilis en hepatitis B.

Voor dat laatste kan je je ook laten vaccineren, maar wacht daarmee tot na de test.

Hoe is het nu met je klachten?

Jmi17

• geenidee

Dank je wel voor de reactie jmi. Klachten is wel aan het verminderen. Ik heb alleen af en toe pijn aan achterkant van mijn nek en schouderblad. Verder maakt mijn buik af en toe wat geluid nadat ik iets heb gegeten. Wat ik echt raar vind is, dat mijn oor hele tijd piept. De piep geluid hoor ik al vanaf eerst dag naar risicocontact. Dus deze piep hoor ik al 8 weken lang. En als laatste beetje witte tong.

• jmi17

Best dat je eens naar de huisarts trekt met je klachten.

Jmi17

• geenidee

voor de zekerheid ben ik ook naar ggd geweest na 8,5 weken. Resultaat is alles negatief. Ze zei ook dat ik niet meer hoeft te checken. Echt 2 maanden alleen maar gestrest. Dank je wel jmi voor de reacties.