Wie kan mijn vraag beantwoorden maak me vreselijk zorgen

• Roger

Ik heb een vraah over hiv risico.

ik heb 3 weken geleden een trio contact gehad met een stel.

Ik heb haar gevingerd en hem afgetrokken heel even en mezelf ook daarna bij de penis vastgehad.

Ik heb me door haar laten pijpen en hij heeft mij ook heel even gepijpt ( alhoewel ik niet bi ben) daana probeerde zij ons beide tegelijk te pijpen en dat wild ik niet dus heb eigenlijk gelijk nadat zij dat probeerde weer mijn penis uit haar mond gehaald (10 sec of korter).

Aangezien zij al bezig waren toen ik bij hem thuis kwam en zij hem mogelijk gepijpt heeft daarvoor en zij mij een tongzoen gaf toen ik binnen kwam dacht ik misschien dat hierdoor hiv zou hebben kunnen oplopen omdat zij misschien nog beetje sperma in mond zou kunnen hebben nadat van hem geslikt te hebben, of kan je dat niet.

Ik heb met huisarts besproken en hij heeft mij laten testen op chlamydia , gonnoroe en trichomoniasis (dacht ik), de testen waren negatief.

Mijn vraag aan jullie deskundigen is kan ik zo hiv opgelopen hebben of maak ik mij onterecht zorgen.

bedankt voor jullie reactie.

• John.

Hoi Roger.

Nergens in je verhaal lees ik een reeel risico voor hiv-infectie. Ook de hypothetische mogelijkheden van sperma(restand) in de mond van haar bij het tongzoenen met jou levert allang geen risico op. Ze zou dadelijk, met volle mond ejaculaat, met jou moeten tongzoenen en dan nog is risico voor hiv transmissie minimaal. Spreken we over een geringe tijd later dan is het sperma uitgespuugd/ doorgeslikt en is een restant verdund en ernstig verzwakt door het speeksel, zou het al hiv hebben bevat. Ook de andere dingen die je noemt, vingeren en dan je eigen penis vastpakken, ook al komt vaginaalvocht in aanraking met je eikel/ plasbuis/ binnenkant voorhuid dan is dit via deze indirecte weg en in minimale hoeveelheden zeker geen reeel risico meer. Ook het dubbelpijpen van haar is zeker geen reeel risico voor jou.

Je soa testen zijn neg. en dat betrof het enige geringe risico dat je wel hebt gelopen. Je kunt het ‘boek’ nu sluiten. No soa, no hiv, no way.

Wel vraag ik mij af of trio's of groepsex voor jou geschikt zijn omdat het de controle op wat er gebeurt bemoeilijkt waardoor er achteraf gemakkelijk allerlei angstige inbeeldingen en veronderstellingen kunnen ontstaan. Hoe geil ook, als 2 of meer mensen tegelijk met jou en elkaar bezig zijn, weet je niet hoe op elk moment al die handen, monden, konten, penissen, vagina's, … zich met elkaar verhouden. Het is dan beter om je aandacht op 1 persoon te kunnen richten en zo beter te weten wat je doet en wat er met jou wordt gedaan. Ik zeg dit voor je gemoedsrust, NIET omdat je toch stiekem een risico zou hebben gelopen op hiv, want daar is helemaal geen grond voor dit te veronderstellen en nogmaals zeker uit wat je schrijft blijkt geen risico voor hiv.

Groeten John.

• Roger

Beste John,

Bedankt voor je antwoord.

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft ongeschiktheid.

Ik beeld me nu van alles in hoe ik hiv zou kunnen hebben opgelopen .

Mijn gedachten zijn bijvoorbeeld: ik bedenk dan dat ik ooit in eerder contact syfilis in mond opgelopen heb,las dat je dit dan vaak niet eens weet, en dat ik dan zo weer hiv via tongzoen heb opgelopen.

Of dat een van beide vreselijke wonden in mond zou hebben gehad of met tanden mijn penis zou hebben gekrast, enz enz. Allemaal geboren uit angst zoals jij al aangaf, maar als ik jouw antwoord goed lees is er helemaal geen sprake van hiv risico geweest.

Gekke is dat ik ook heel alert ben op mijn lichaam, stress stres en dus klachten krijg van stijve rug en hoofdpijn en voel en zie van alles daardoor.

Ik heb me voorgenomen dit ook niet meer te doen.

Laatste vraagje John: moet ik mij nog laten testen op hiv en andere soa of zeg jij nee soa test was negatief veredere

• Roger

Testen niet nodig.

Groet Roger