klachten van hiv ? of toch niet? wie helpt414
Gepost door: roger ()
Datum: 25 februari 2014 14:54
Ik ben erg bang en dat terwijl deskundigen zeggen dat ik geen hiv kan hebben opgelopen.
Mijn verhaal: ik heb trio gehad met een stel en heb haar gevingerd in vagina en lichtjes geprobeerd anaal te vingeren bij haar maar dat wou ze niet vonde ze pijn doen.
zij heeft mij gepijpt en hij heeft mij heel even gepijpt ze wou ook dubbel pijpen tegelijk maar heb ik na paar seconden niet meer toegestaan.
Ik wou haar beffen maar bedacht me gelijk maar ben wel met mond tegen haar vagina gekomen maar niet gelikt.
verder heeft zij van stel haar vriend ook nog gepijpt en ik heb hem beetje afgetrokken en hij mij.
Ik heb geen bloed gezien bij haar,wel vaginaal vocht aan mijn vingers gehad door haar te vingeren natuurlijk.
Ik heb ook mijn vinger nat gemaakt met mijn tong om haar te vingeren.
Volgen soa/aidslijn kan ik zo geen hiv opgelopen hebben en john zei hier ook al dat geen hiv risico was.
Toch maak ik mij wel zorgen want ik heb wel klachten, namelijk hoofdpijn keelpijn last van prikkende ogen soms ineens (lichte) bultjes op mijn huid, jeuk (die ook weer weggaat) en lage rugpijn en warme nek (kan nek wel bewegen).
vorige week pijnlijk bultje op penis(schacht) en deze was eind van de week weer weg.
Ik heb laatste tijd wel veel stress (overlijden familielid) gehad en maak me erg druk over risico van contact en hoewel getest op chlamydia en gonnorroe, 8 dagen na contact en was negatief) toch onzeker over alles.
Ben ik nu paranoia en niet reel meer of kunnne klachtne toch van hiv zijn en gezien de handelingen toch sprake van risico?
Ik wou toch nog keer mijn licht door deskundigen hier licht over laten schijnen.
Graag jullie reactie en wat moet ik wel of niet doen?
Roger