Vaginaal vocht op anus help aub

• Peter

Beste experts, ik maak me ernstig zorgen over een mogelijke hiv besmetting. Ik las iets over Langerhanscellen (een bericht van John) nu heeft een meisje vaginaal vocht (hoogstwaarschijnlijk) gebruikt om mijn anus te stimuleren. Het voelde niet vochtig aan , maar als ze vocht heeft gebruikt van haar vagina was het wel vrij direct. Ik heb het niet kunnen zien wat ze deed, omdat het van achteren was. Ze heeft haar vinger niet in mijn anus geduwd, gewoon er buiten gebleven ( huid anus) ik las ergens dat als je een genetische afwijking hebt, dat de langerhans cellen niet voldoende of tegengesteld werken. Ik weet niet of dat bij mij het geval is. Als het wel zo is, heb ik dan een groter risico gelopen. Normaal wordt er gesproken over geen risiko voor vaginaal vocht op de anus. Zou mijn huisarts dit in zijn beoordeling hebben meegenomen. Ik heb verder een gezonde huid en had geen wondjes aan de anus. Wat is volgens u het risiko? Maw, een genetische afwijking (4procent zou dat hebben) , veranderd dat het risiko of kam hiv nog steeds niet door de huid of moet het dan om veel vaginaal vocht gaan?

Dankjewel alvast

• Peter

Hoi, heeft een deskundig advies?