sperma op pigmentvlekken

• stanley

hallo iedereen,

Ik heb drie weken geleden contact gehad met een man. Ikzelf ben ook man. Hij heeft zen eigen afgetrokken, maar toen hij klaarkwam. Kwam hij klaar op mijn borstkas. Verderhebben we niets gedaan

Maar mijn borstkas bestaat grotendeels uit pigmentvlekken en littekens die ik een paar weken geleden heb gekregen. Is dit een gevaar voor hiv. De huid met de pigmentvlekken voelt altijd wat harder aan dan mijn overige huid. Nu zit ik met een keelontsteking en geraak er na 1 week nog niet vanaf. mijn halsklieren zijn nog steeds opgezwollen. Kan iemand mij helpen aub.?

groetjes stanley

• jmi17

Stanley,

sperma op intacte huid (littekens en pigmentvlekken vallen daar ook onder) vormt geen gevaar.

Best wel dat je eens naar je huisarts gaat met je keelontsteking.

Jmi17

• stanley

Jmi17,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik heb nog een vraagje. Ik heb door huidverslapping heel grote grove porien. Zou de sperma daar ni door kunnen?

Alvast bedankt

groetjes Stanley

• jmi17

Stanley,

als je huid geen open wonden heeft is er geen probleem.

Jmi17

• stanley

jmi17,

bedankt voor je antwoord. Ik had wel een wondje, maar die had een korstje.

groetjes Stanley

• stanley

hoi jmi17,

vandaag ook nog een zweertje in mijn mond en zeker 8 pukkels op mijn schouder. Weet echt niet wat te doen!!!

groetjes Stanley

• jmi17

Stanley,

over die pukkels zou ik me geen zorgen maken.

Is die zweer een aft?

Jmi17

• stanley

jmi17,

Eerst wil ik je bedanken voor de moeite om te antwoorden en te helpen. Waardeer ik echt. En ja het zijn 2 kleine aftjes, heb er gisteren tea tree olie op gedaan en is nu veel beter. Ik heb altijd een landkaarttong. Maar dit keer was het pijnlijk. Vandaag al vele minder. Ik neem sinds een paar weken sipralexa en xanax. Omdat ik een paar weken geleden een auto ongeluk heb gehad. Waarbij mijn beste vriend is overleden. Dus weet ni of dit allemaal een reactie is op de anti depressiva. Voel me zo slecht. kan niet genieten van dit mooie weer.

groetjes Stanley

• jmi17

Stanley,

innige deelneming alvast.

Probeer, ik weet dat het niet eenvoudig is, om je zinnen wat te verzetten en erover te praten als je er behoefte aan hebt.

Tracht ook de draad van het leven zo snel mogelijk weer op te nemen en het verlies een plaats te geven.

Blijf de antidepressiva zeker nemen, maar weet dat Sipralexa een maand nodig heeft om te beginnen werken.

De stress kan inderdaad wat op je lichaam slagen en zo'n klachten geven.

Jmi17

• Stanley

Dank je wel jmi, het is heel moeilijk maar ik probeer. Ik ben vandaag naar de huisdokter geweest. Keelontsteking is voorbij. Opgezwollen klieren zijn terug normaal. Heb alleen nog last van al die puistjes op mijn rug. Nu zitten ze over heel mijn bovenrug. Stress stress. Ben echt bang. De dokter weet ni waarvan die huiduitslag is. Groetjes stanley