Hoi allemaal,

Ik heb in de maand december met 4 meisjes onbeschermd contact gehad.

Nu ben ik al enige tijd verkouden, niet heel ernstig, maar gewoon een verstopte neus, voornamelijk als ik buiten ben, binnen niet of nauwelijks last van.

Als ik mijn neus snuit is het snot waterig en doorzichtig. Google vertelde me dat er dan een virus aanwezig is, lekkere geruststelling… NOT!

Ook heb ik zo nu en dan last van spiertjes (?) in mij nek. Dit zijn echter de enige overeenkomende symptomen van HIV…

Ik ben wat dat betreft een bangeschijterd en ben als een gek gaan googlen, dat heeft mij zo bang gemaakt, dat ik er eigenlijk al mee leef dat ik het heb…

Ik heb half februari (dus nog geen 3 maanden na contacten) een test gedaan, en die was negatief, de doktoren zeiden dat ik me niet zo'n zorgen moet maken.

Mijn leefwijze is enorm slecht aangezien ik DJ ben, en voornamelijk snachts leef. Ik eet slecht/weinig, drink weinig water, rook een pakje sigaretten per dag en drink regelmatig alcohol.

Doktoren zeiden ook dat dit door mijn slechte weerstand kan komen, geruststellend, maar toch weer niet.

Ik ga eind maart nog eens testen en ben erg bang voor die uitslag…

Kan iemand mij helpen met uitleg?

Alvast bedankt!