massage en voorvocht

• frits

Gisteren ben ik voor een ontspanningsmassage naar een masseur geweest, een homosexuele, op aanraden van een kennis, ik wist helemaal niet wat het inhield. hij kleedde zich uit en ik ook. vervolgens ging hij mij masseren. op een bepaald moment ging hij op mij liggen. daarbij drukte zijn penis (die overigens niet stijf was) tegen mijn bilnaad. nu is het zo dat ik rond mijn anus wat schraal ben en er ook wat kleine wondjes zijn. ook al had hij geen stijve penis, kan er dan toch risico zijn doordat er misschien wel voorvocht tegen of in die wondjes is gekomen?

• jmi17

Frits,

hoe zien die wondjes eruit? Zijn die droog, nat, open, dicht, bloederig,…?

Heb je trouwens voorvocht gevoeld?

Er is sowieso wel al een risico op soa's. Dat kan je na 10 dagen eens laten testen. Syfilis en hepatitis B zijn enkel gevaarlijk als er voorvocht was.

Zo ja, dan kan je dat na 3 maanden eens laten testen.

Jmi17

• frits

hoi Jimi,

het zijn scheurtjes. De huid is wat droog en als er dan spanning op komt komen er scheurtjes in. Als ik naar de wc ben geweest bloed het wel eens maar verder niet. Het zijn eigenlijk oppervlakkige kloofjes.

Ik heb niet echt voorvocht gevoeld. Er was ook nogal wat massageolie gebruikt dus de huid was sowieso vettig. Overigens was degene die me masseerde wel ingeent tegen Hepatitus A en B.

• jmi17

Ik zou me dan niet te veel zorgen maken over hiv.

Volg wel mijn raad op ivm soa's.

Jmi17

• frits

bedankt Jimi

of er voorvocht was weet ik niet echt, ik voelde wel zijn (slappe) penis en ballen maar ik was best gespannen en of er voorvocht was kan ik niet echt herinneren. meestal lees je dat er veel bloed of sperma nodig is en dat het er dan echt ingewreven moet worden en het ook nog eens een flinke bloedende wond moet zijn. over voorvocht lees je zoveel verschillende dingen. de ene keer dat het gevaarlijk is en de andere keer weer nauwelijks. misschien is er wel wat voorvocht op die kapotte plekjes gekomen. ik weet het niet. ik weet alleen dat hij niet in me is geweest. het is dus eigenlijk zo dat er misschien voorvocht op een niet intacte huid is gekomen.

• jmi17

Frits,

je hebt het wellicht over anale kloofjes.

Een wonde moet wel voldoende diep zijn om gevaarlijk te kunnen zijn.

Deze moeten niet noodzakelijk bloeden om hiv te kunnen oplopen, maar als deze droog zijn is het ook ongevaarlijk.

Jmi17

• frits

hoi Jimi,

de kloofjes zitten niet aan de anusrand, maar echt op de huid tussen mijn billen. het zijn kleine scheurtjes, ik heb weleens harde ontlastng gehad en dan had ik inderdaad een scheurtje in de anusrand. maar hier is echt de huid erom heen. het is net als kleding die te strak is en dan scheurt. zo is het met de huid ook. maar de plekjes zitten allemaal een stukje van de anusrand af

• jmi17

Frits,

dan is het best dat je er hydraterende crème op smeert.

Jmi17

• frits

hoi Jimi,

ik ben de draad nu even kwijt. het gaat dus over kleine scheurtjes in de huid die weleens een bloeden maar dan na wc bezoek. daar is misschien wat voorvocht op of in gekomen. je vroeg of de plekjes droog of nat waren. dat weet ik niet precies. tussen je billen zweet je ook altijd wel een beetje. en er was massageolie gebruikt. dus denk je nu wel aan een risico voor hiv of niet? ook al omdat je vaak leest over een grote wond en aanzienlijke hoeveelheid virus. door het heen en weer geschrijf ben ik het een beetje kwijt.

overigens de masseur had een man maar wel een open relatie.2 x keer per jaar laten zij zich testen op hiv en de laatste keer was hij negatief, maar dat zegt niet alles denk ik. het is momentopname.

• jmi17

Frits,

als je niet helemaal gerust bent dan kan je je maar beter laten testen binnen 3 maanden.

Jmi17