Hoi Martijn/John,
ca. 3 weken geleden heb ik(man) een seksueel contact gehad met iemand uit een hoog risicogroep. Ik heb het zover ik me bewust ben veilig gedaan (ik heb me naast wat handwerk alleen laten pijpen met condoom). Ik had wel een paar pijnlijke kloofjes in mijn wijsvinger welke ik niet goed heb beschermd, het zou kunnen zijn dat ik bepaalde sappen heb aangeraakt/ingewreven heb. 11 dagen na het contact kreeg ik enorme hoofdpijn boven 1 oog, 2 dagen later begon keelpijn, ik heb me een week lang echt miserabel gevoeld, (hoofdpijnaanvallen/keelpijn/hoesten/bij vlagen misselijk) ik had een week lang koude rillingen (maar gewoon 37 graden lichaamstemperatuur, geen koorts dus), bij vlagen voelde ik me ook misselijk, de misselijkheid was na een week over. Ik heb geïrriteerde slijmvliezen in mijn neus (hier heb ik spray voor gekregen), maar ik kan niet zeggen dat ik nou echt verkouden ben of ben geweest. ik heb nu al 10 dagen lang keelpijn (wordt al iets beter) en had vannacht weer een hoofdpijnaanval. De laatste keer hoofdpijn was al weer 5 dagen terug. Ook moet ik hoesten. Ik heb geen koorts, geen huiduitslag, geen enorme lymfeklieren gehad, etc. De hoofdpijn komt in aanvallen. Ik heb wel meerdere aanvallen op een dag gehad, vooral de eerste week. Ik heb geen idee of dit hier iets mee te maken heeft, het kan stom toeval zijn natuurlijk.
Maar ik zou graag jullie mening willen horen of deze klachten iets met HIV te maken kunnen hebben