Hoi,
Ik heb 8 weken geleden eenmalig onveilige sex gehad met een dame die ik niet goed ken. Zij heeft mij gepijpt en ik ben in haar vagina klaar gekomen. Geen ruwe sex, het duurde maar een paar minuten.
Zelf ben ik besneden van jongs af aan. Ik hoorde dat de kans dan aanzienlijk kleiner wordt.
2 weken nadat we sex hebben gehad kreeg ik last van de griep met niet al te hoge koorts. Volgens de arts heerste er heftige griep op dat moment. Verder heb ik nergens last van.
Psychisch zit ik wel in zak en as. Vandaag heb ik een SOA test laten doen. Ook ben ik op Hiv getest. Ik krijg volgende week de uitslag. Ik hoop dat de hiv test na 8 weken toch betrouwbaar is.
Behalve dat ik mezelf voor mn kop kan slaan heb ik ook een enorm schuldgevoel naar mijn vrouw.
De dame in kwestie, die ik heel af en toe spreek via de app, geeft aan dat ze niks heeft. 3 maanden voor onze sex is ze getest op soa. Toen had ze niks. Op hiv is ze niet getest. Ze zegt dat ze daarna geen sex heeft gehad met iemand anders dan haar partner.
Ik hoop zo dat ik niets heb want dat zou mn leven en relatie compleet overhoop gooien.
Gr. van een zeer angstig persoon