kans op HOV

• zomaar iemand

Hoi,

Ik heb 8 weken geleden eenmalig onveilige sex gehad met een dame die ik niet goed ken. Zij heeft mij gepijpt en ik ben in haar vagina klaar gekomen. Geen ruwe sex, het duurde maar een paar minuten.

Zelf ben ik besneden van jongs af aan. Ik hoorde dat de kans dan aanzienlijk kleiner wordt.

2 weken nadat we sex hebben gehad kreeg ik last van de griep met niet al te hoge koorts. Volgens de arts heerste er heftige griep op dat moment. Verder heb ik nergens last van.

Psychisch zit ik wel in zak en as. Vandaag heb ik een SOA test laten doen. Ook ben ik op Hiv getest. Ik krijg volgende week de uitslag. Ik hoop dat de hiv test na 8 weken toch betrouwbaar is.

Behalve dat ik mezelf voor mn kop kan slaan heb ik ook een enorm schuldgevoel naar mijn vrouw.

De dame in kwestie, die ik heel af en toe spreek via de app, geeft aan dat ze niks heeft. 3 maanden voor onze sex is ze getest op soa. Toen had ze niks. Op hiv is ze niet getest. Ze zegt dat ze daarna geen sex heeft gehad met iemand anders dan haar partner.

Ik hoop zo dat ik niets heb want dat zou mn leven en relatie compleet overhoop gooien.

Gr. van een zeer angstig persoon

• Monique

Helaas denk ik dat je wel risico hebt gelopen. Geloof dat het risico op overdracht van vrouw op man wel wat kleiner is dan van man op vrouw maar zeker weten doe ik het niet.

Ik zou me wel laten testen drie maanden na het risicocontact. Eerder is de test nog niet honderd procent betrouwbaar.

• Zomaar iemand

Hoi Monique, ik weet dat ik helaas en risico heb opgelopen. De dame vertelde me gister dat ze opnieuw een soa test heeft laten doen. Deze was negatief. Hiv test heeft ze niet omdat ze “zeker” weet dat ze geen hiv heeft. Ik zal het moeten afwachten. Ik hoorde van de arts dat een hiv test na 8 weken 98% betrouwbaar is. Ook mijn kans op hiv is minimaal. Ook aangezien ik besneden ben en de dame niet in een risicogroep valt. Maar toch, toch dat kleine beetje kans maakt me gek. Afwachten dus… Pfff

• zomaar iemand

Voor diegene die mn verhaal hebben gelezen. Ik heb zojuist van de arts gehoord dat de SOA en Hiv test negatief zijn. Ik ben hier zo blij mee kan. Kan mn gevoel niet beschrijven. Uiteraard is de hiv test na 8 weken niet 100% betrouwbaar maar ik begreep dat de kans zo goed als uitgesloten is dat ik het wel heb. Zeker zegt een stemmetje in me dat er nog iets kan zijn. Hoop dat ik dat weg kan drukken en na 12 weken alsnog een test kan doen.

• jmi17

Ben je ook in contact gekomen met bloed van haar?

Vergeet ook niet om syfilis en hepatitis B nog op 3 maanden te laten testen.

Uiteraard safe houden nu ;)

Jmi17