Hallo,
Ik ben erg bang dat ik HIV opgelopen heb.
Na 5 weken laten testen en alles was negatief.
Na deze periode heb ik nergens last van gehad tot de 7e week. In een keer begonnen mijn handen en voeten te trillen, ik kreeg rillingen en had het erg koud(nu nog steeds). Paar dagen later kreeg ik een doof gevoel in mijn penis en kreeg hele rare moedervlekjes en schrale brandplekjes in penisschacht. Tijdens deze dagen kreeg ik ook erg veel last van nachtzweten en ik sliep geen enkele dag normaal. Als klap op de vuurpijl kreeg ik in week 8-9 last van opgezette lymfe in liesen en keel. In deze tijd had ik ook erg veel last van hoofdpijnen.
Uiteraard zullen veel van deze symptomen tot stand zijn gekomen door stress en misschien zelfs hypervantilaties..(vanaf week 7 begon ik namelijk echt te denken dat ik HIV heb, zonder twijfel)
Nu zit ik op 9 weken en 4 dagen en heb ik weer een test laten doen. Deze was gelukkig negatief.
Door al deze symptomen ben ik erg bang dat ik alsnog hiv heb. Kan iemand mij vertellen of de kans nog groot is dat ik Hiv heb. Ik hoorde namelijk dat de antilichamen vooral bij klachten direct zichtbaar zijn.
Graag hoor ik julie reactie,
Bedankt
Piet