Hallo,
Drie dagen geleden ging ik naar een gay sauna. Ik ben normaal heel voorzichtig en beperk me meestal tot toekijken. Maar ik was die dag behoorlijk in de stemming en heb me daar twee keer gedurende enkele minuten laten pijpen (zonder klaar te komen). Ik heb me meteen daarna onder de douche gewassen met zeep. Maar ik heb me ook even laten verleiden om zelf enkele minuten een kerel met donkere huidskleur te pijpen die vrij groot voorzien was. Hij was besneden en ik denk niet dat ik voorvocht opgemerkt heb, maar ik heb hem wel enkele keren redelijk diep in de mond genomen. Ik heb ook eventjes oppervlakkig getongzoend. We zijn niet klaargekomen en ik ben vijf minuten nadien gaan douchen en heb mijn mond proberen te spoelen met water.
Ik maak me nu toch ongerust hierover, omdat ik 48 uur later (gisteren dus) in de namiddag keelpijn gekregen heb en verschijnselen die op een verkoudheid wijzen (verstopte/lopende neus, hoofdpijn, moeite om mij te concentreren, vermoeidheid, geen koorts). Een dag later zijn die verschijnselen nog dezelfde.
Kunnen dit symptomen zijn van een HIV-infectie (of een andere SOA) ? Heeft het zin om nog snel naar de huisarts te lopen voor een PEP-behandeling ?
Bedankt voor jullie advies.
Lund.