risico, test en uitslag??????

• leon

ik heb 3 maanden geleden een trio contact gehad met een stel.

Ik heb haar gevingerd en hem afgetrokken heel even en mezelf ook daarna bij de penis vastgehad, ook haar vagina aangeraakt met mijn mond 1 keer niet echt gelikt. (geen bloed gezien)

Ik heb me door haar laten pijpen en hij heeft mij ook gepijpt, maar daar kreeg ik niet echt een erectie van ( alhoewel ik niet bi ben) daana probeerde zij ons beide tegelijk te pijpen en dat wild ik niet dus heb eigenlijk gelijk nadat zij dat probeerde weer mijn penis uit haar mond gehaald.

De man heeft mij achterlangs onder mijn billen door bij mijn scrotum gepakt en mogelijk langs anus, weet niet zeker maar niet in anus of zo.

verder geen penetratie plaatsgevonden.

Het viel mij op dat toen man mij gepijpt had mijn eikel beetje roder was geworden aan voorkant, zou dat door zuigen kunnen komen? kreeg geen erectie van pijpen door hem.

Aangezien zij al bezig waren toen ik bij hem thuis kwam en zij hem mogelijk gepijpt heeft daarvoor en zij mij een tongzoen gaf toen ik binnen kwam dacht ik misschien dat hierdoor hiv zou hebben kunnen oplopen omdat zij misschien nog beetje sperma in mond zou kunnen hebben nadat van hem geslikt te hebben, of kan je dat niet.

Ik heb klachten gehad als hoofdpijn, rugpijn, nekklachten, last van pijn aan billen spierkrampen in bovenbenen, miniscuul klein bultje op penis na 14 dagen.

verder geen koorts gehad.

Ben 9 dagen na contact naar huisarts geweest en toen getest op chlamydia, gonnoroe en trychias, alles was negatief.

Huisarts vond hivtest niet nodig, volgens hem geen risico omdat geen penetratie had plaatsgevonden.

7 weken na contact en hoop ongerustheid en zorgen toch ggd gebeld en verhaal gedaan, hiv test was niet nodig maar als dat zou helpen bij geruststelling dan mocht ik komen daarvoor.

Getest op soa's bij ggd deze waren allen negatief en hiv combi sneltest was na 7 weken ook negatief, u heeft geen hiv en soa aldus ggd medewerker.

Nog steeds klachten en na 10 weken opnieuw ggd gebeld met vraag om nogmaals getest te worden, maar dit ging ggd niet doen omdat ik geen risico gelopen had op hiv volgens hen en ook omdat testen die waren gedaan negatief waren: “u heeft geen soa en u heeft geen hiv, geen risico op hiv gelopen”.

Nu naar huisarts geweest laten testen op hep. b en c en hiv alsook vitamnine d en leverwaarden.

Ik maak me toch wel zorgen over hivbesmetting, alhoewel iedereen zegt dat ik geen hivrisico heb gelopen, huisarts ggd en aidssoalijn.

Ook zeggen hivexperts dat hivcombitest na 7 weken definitief negatief is.

Mijn angst is dat ik toch besmet ben ondanks alles, vrijdag krijg ik de uitslag…. bang bang bang!!!!!

leon

• ELW

Beste Leon,

Ik heb ook al zo een stresssituaties meegemaakt, je piekert je gek over de kleinste dingen, je zoekt het internet af naar dat

ene antwoord dat er niet staat… “je hebt niets” maar dat staat nergens geschreven.

Alhoewel ik geen expert ben kan ik je toch zeggen dat men in België een negatieve duotest na 4 weken al als definitief beschouwt (tropisch instituut oa) maar de officiële instanties in België zeggen 6 weken, dus… je negatieve test na 7 weken is ok! ikzelf zou heel tevreden zijn met zo een resultaat! wees maar gerust, het zal vrijdag ook negatief zijn,

Hou je sterk!