Ik heb ik een stoomcabine een man afgetrokken een beetje totdat er wat van zijn voorvocht over mn vingers liep toen ben ik gestopt. Hij heeft mij ook afgetrokken maar ruim voordat ik klaarkwam is hij gestopt.
We hebben elkaar een beetje afgetrokken en over de eikel en ballen gevreven en daarbij is het gebleven.
Daarna heb ik gedouched en mn handen gewassen onder de douche en daarna wat voorvocht van mijn piemel afgewassen.
Dit was ongeveer 2 weken geleden.
Nu heb ik al een week kleine roze jeukbultjes ter grootte van een speldenknop op random plekken op mn armen en benen en hier en daar een jeukplekje op mn rug en nek en de laatste 2 dagen af en toe een warm aangezicht maar geen koorts want heb mn temperatuur gemeten (rectaal) en die was 37,2 of 37,3. Geen koorts dus.
Ook geen van de andere bekende symptomen die bij een acute hiv besmetting horen voor te komen.
Maarja je gaat je toch weer druk maken gezien de rare jeuk en het warm gevoel. Stress en googelen is niet goed maar toch doe je het misschien ligt het aan de mindfuck dat ik kriebel heb en warm ik weet het niet meer.
Kan een deskundige n.a.v. mijn verhaal een uitspraak doen in hoeverre ik risico heb gelopen op besmetting?
Alvast bedankt