Goeie vraag? Testen tijdens griep Liefst Martijn/John/JMI

• anoniempie

Hallo,

ik heb twee weken geleden een jongen gepijpt zonder condoom. Hij is niet in mn mond klaar gekomen,maar ik weet zeker dat er voorvocht-sperma in mn spuug terecht is gekomen en dat ik dit heb doorgeslikt. nu twee weken verder heb ik een flinke griep te pakken,en hij ook! Nu weet ik ook dat testen zo vroeg niet veel zeggend is, maar ik ben wel benieuwd. Als de griep Wel door hiv zou komen,en je zou je laten testen, is de uitslag dan positief? maw als je echt symptonen daarvan zou hebben,test je dan ook positief? aangezien er altijd wordt gezegd dat je bij symptonen gelijk naar de dokter/ggd e.d moet

Dank voor antwoorden!

• jmi17

Waarom denk je dat er sperma bij zat?

Ben je al beter?

Jmi17

• anoniempie

Ik begin me langzamerhand beter te voelen.Nu moet ik wel zeggen dat ik elke x totaal bezweet, tot kleren aan toe, wakker wordt. Baart me toch wel zorgen. Tijdens het klaarkomen is er sperma op mn tong en lippen terecht gekomen, en zo weet ik dat ik dus een klein beetje heb doorgeslikt. Heb ik hierbij een kans op Hiv opgelopen? En zou ik kunnen testen als mijn symptomen daarvan zijn?

Dank

• Monique

Ja, als je sperma op je tong hebt gekregen dan heb je risico gelopen. Dus na drie maanden een test doen.

• jmi17

Best ook op soa's laten testen na 3 maanden.

Jmi17

• anoniempie

@JMI17 Zou je mijn vraag nog kunnen beantwoorden????