evt besmetting kans hiv

• ed

Hallo,

Even een kleine misschien wel overbezorgde vraag. Gister prostituee bezocht alles ging goed nadat ik was klaargekomen heb ik mijn penis en eikel gedroogd met een handoek, nu is mijn vraag het Leek alsof er sperma op zat in eerste instantie heb ik een simpele vraag. Kan ik een hiv besmetting oplopen als er sperma sporen van iemand anders op zitten? Ben even kort in contact geweest met de handoek thv mijn pis buis.

Alvast bedankt,

Ed

• jmi17

Ed,

hoe lang lag die handdoek er al onaangeroerd voor zover je weet?

Jmi17

• ed

Volgens mij al wel even hij was droog voor mijn gevoel maar zag er wel iets viezig uit, heb de schacht van mijn penis er mee gedroogd hier ben ik niet bang voor. Na ook mijn handen gedroogd te hebben met die zelfde handoek heb ik mijn eikel nog een paar keer aangeraakt.

Los van mijn sperma kon ik zo snel niets zien. Moest daarna van haar de handoek direct in de wasmachine gooien. Dus denk dat als ze dat normaal ook doet misschien niet zo groot is? Of is dit verkeerd verondersteld?

Groet,

Ed

• ed

Oh ja ik was de eerste van de dag ze was de avond van tevoren rond 2:00 naar bed gegaan zij ze mij. Ik bezocht haar om 12:10 de volgende dag.

Groet,

Ed

• John.

Hoi ed.

Je risico voor hiv-infectie is niet reeel, vooropgesteld dat het sperma was in de handdoek en dat het van een hiv pos. man was en ook nog de slijmvliezen van je pik heeft beroerd.

Met niet reeel bedoel ik dat nooit bewezen is of aannemelijk is geacht dat hierdoor hiv-infectie is overgebracht. Een klein risico is er pas als men met veel sperma van een ander zich zelf aftrekt/ je pik ‘insopt.’

Dit lijkt duidelijk niet aan de hand. De handdoek zal het eventuele ‘oude’ sperma grotendeels hebben geabsorbeerd en aanraking met een nog vochtig plekje van sperma dat bovendien niet meer heel vers is, is daarom geen risico meer.

Relax.

Groeten John.

• ed

Dank je wel John voor je duidelijke antwoord. Oh en natuurlijk Jmi17 ook dank je wel voor de vlotte reactie!

Top!(tu)

Groet,

Ed