Is er kans op een hiv besmeting?

• Yasmintje32

Ik moet even mijn verhaal weer kwijt aan jullie, aub niet bot reageren. Het zit zo diep in mijn dat ik dit niet los kan laten, mijn zus is gehandicapt en die logeerde een paar dagen bij mijn, moest op een ochtend mijn dochtertje naar school brengen, 1 min loopafstand, maar mijn sleutels lagen in de auto,en mijn man was naar zijn werk toe, dus dacht ik breng mijn dochtertje snel naar school, op dat moment zij ik tegen mijn zus ik ga even snel de kleine naar school brengen, Als ik aanklop moet je de deur voor mijn open maken, zo gezecht zo gaan. Alleen krijg ik elke keer een angstige gedachten, stel dat iemand aan kwam kloppen op het moment dat klaar school was gegaan, ( mijn dochtertje van 4 mnd sliep) stel dat er op dat moment wat is gebeurt met mijn dochtertje, ik zag ook een kleine sneetje boven haar poep gaatje, jullie begrijpen denk ik wel waar ik zo angstig voor ben. Probleem is mijn zus kan niet praten,begrijpt wel veel, dus kan haar helaas niet vragen. Aub reageer normaal op mijn bericht! Wou het eerst niet plaatsen, maar moet het gewoon even kwijt.

Ps. Ze lag wel lekker te slapen toen ik terug kwam,maar toch ben ik bang, ook kwam er wat melk uit haar mond, denk dus nu ook stel dat het geen melk was maar sperma? Ik ben zo bang!!!!

• Yasmintje32

depri32 schreef op 26 april 2014 @ 13:26:

Beste lezers,

ik ben zo bang en angstig dat mijn kinderen hiv oplopen van buiten, ik loop al bij een psychiater en ga binnenkort met groepstherapie beginnen.ik denk elke keer/ bijna elke dag dat mij kinderen hiv hebben opgelopen, als mij kinderen vallen buiten moet ik die hele plek controleren, ben als de dood dat ze op glas/ naald/ bloed vallen en zo besmet raken. Laatst was ik buiten in de stad had mij jongste dochtertje van 4 mnd in een draagzak tegen mij buik aan, er liep een man langs mij, en mij gedachten zeggen nu elke keer dat hij mij dochtertje heeft geprikt in haar been, later die dag ging ik haar beentje controleren en toen zag ik een kleine rode stipje, wat als het wel een naald is geweest.Ik wordt echt helemaal gek en krijg het maar niet uit mij hoofd!! En nog veel meer angsten waar ik elke dag mee bezig ben, en ook probeer er niet aan te denken maar helaas lukt het mij nog niet.

Wie heeft het zelfde probleem? Wellicht kunnen we elkaar steunen.

• Yasmintje32

Waarom reageert niemand? Ik zit hier heel erg mee!!

• Yasmintje32

Moet ik mij zorgen maken? Aub willen jullie reageren?

Alvast bedankt.

• Monique

Het lijkt mij een heel kleine kans dat er iemand binnen is gekomen en jouw kind heeft misbruikt terwijl je er niet was.

Desalniettemin vind ik het erg onverstandig om je kind alleen met je gehandicapte zus thuis te laten. Zeer onverantwoordelijk.

Er hadden tal van dingen kunnen gebeuren. Zeker als je zo bang bent voor dit soort dingen moet je je kind niet alleen thuis laten

met iemand die niet voor je kind kan zorgen.

• Yasmintje32

Ik krijg het maar niet uit mij hoofd, heb nu ook zo een enorme spijt dat ik mijn dochtertje niet heb meegenomen. Ben zo bang dat er iemand aan de deur is geweest, er kwam later ook wit uit haar mond, en nu krijg ik elke keer in mij hoofd het is sperma?? Ik wordt hier letterlijk verdrietig van.