Kriebelhoest

• Bangmeisje

Hoi,

2 maanden geleden had ik (vrouw) sex met een vrouw… Omdat ik nadat ik bij haar was geweest last kreeg van mijn keel en kriebelhoest vroeg ik of ze zich wilde laten testen… Ze had 4 maanden geen sex gehad op moment van test. Alles was goed, geen hiv en geen soa's. Op moment van test was ze bezig met antibiotica, geen penicilline want daar is ze allergisch voor maar een synthetische ofzo? De dokter die haar dat voorschreef heeft ook soa test gedaan dus hij zou t wel weten of die antibiotica invloed zou hebben op haar test toch?

Nou ja, ik was opgelucht dat de test goed was en vorige week ben ik weer bij haar geweest en beetje gesext, ze heeft mij oraal bevredigd, ik haar niet en ze heeft me gevingerd maar er zat denk ik een klein beetje vocht van haar zelf op haar vinger omdat ze ff ging voelen hoe nat ze was en 2 min later die vinger in mij stopte.

Toen ik 's ochtends gedoucht had kreeg ik weer kriebelhoest en precies hetzelfde gevoel als 2 maanden geleden… Zere keel en het gevoel ergens allergisch voor te zijn.

Omdat het nu een week geleden is en het nog steeds niet over is, vorige keer duurde het Max 3 weken.. Maak ik me druk of t niet toch hiv kan zijn? Maar dan zou ik dus vorige keer al besmet moeten zijn? En nu weer? Dat kan niet 2 keer toch? Ook heeft ze goeie testuitslagen maar ik kan het niet loslaten.

Als ik hooikoorts achtige klachten, daar lijkt t wel op, zou hebben dan verwacht je wel dat t verdwijnt zodra ik daar weg ben… Daarom vind ik t zo gek en kan ik t niet plaatsten. Ik ben erg bezig hiermee en vrij angstig. Is mijn angst reëel?

Groetjes

• Monique

Waarvoor slikt ze die antibiotica?

• Bangmeisje

Buikinfectie door t duiken

• Bangmeisje

Waarom?

• Monique

Nou, misschien had ze een infectie die besmettelijk is waardoor jij die klachten krijgt.

Maar als ze niet liegt over dat ze die maanden voor de test geen seks heeft gehad dan kun je geen hiv hebben. Moet je wel zeker weten dat ze de waarheid spreekt…

Ben zelf bedrogen door iemand dus daarom zeg ik het…

• Bangmeisje

De infectie die zij heeft of had is niet besmettelijk volens de dokter. Zelf zegt ze nooit hooikoorts gehad te hebben tot nu ze in haar nieuwe huis woont… Nu wel opeens, dus kan zijn dat er sterke hooikoorts bomen staan ofzo. Zelf heb ik wel hooikoorts maar dan meer met niezen en jeukende ogen. Dit had ik ook in t begin trouwens maar nu na een week niet meer… Alleen dus die hoest.

Ja dat ze de waarheid spreekt ga ik vanuit maar daar heb ik zelf ook al aan gedacht.

Stel ze spreekt niet de waarheid dan is kriebelhoest 8u na contact geen symptoom toch?

En ik had t de vorige keer ook dat ik bij haar was…

• jmi17

Dat is inderdaad geen alleenstaand symptoom.

Weet wel dat het 3 maanden duurt alvorens je hiv kan opsporen.

Best op 3 maanden ook op soa's laten testen.

Jmi17

• Bangmeisje

Is mijn angst reëel?

• jmi17

Hangt ervan af wat je precies gedaan hebt?

Jmi17

• Bangmeisje

Zij heeft mij gebeft en gevingerd en aan haar vinger zat misschien wat vaginaalvocht van haar…. Al 1 minuut, want pas daarna deed ze die vinger in mij.