Kriebelhoest

• Bangmeisje

Dus angst reëel? Na 10 uur kriebelhoest? Vorige keer dat ik bij haar was ook dag daarna kriebelhoest… Ik heb verder geen koorts, geen opgezette lymfe knobbels… Geen spruw. Ze heeft getest, alles was goed. Maar hoewel ze me op t lijf gedrukt heeft dat ze in de 4 maanden vooraf geen sex heeft gehad blijf ik angst houden. Daarom wil ik weten, kan dit…?? Kriebelhoest na 10 uur na de sex? En kan ze met een veegje vaginaalvocht mij besmetten als dat vocht ongeveer een minuut op d'r vinger gezeten heeft? En kan je dan ook 2 keer klachten krijgen? Dus anderhalve maand geleden, en nu weer?

• jmi17

ik zie geen risico voor hiv.

Hooguit voor soa's.

Laat dat eens testen als je bij de huisarts bent na minstens 3 maanden.

Jmi17

• Bangmeisje

Dankje voor je antwoord!

Geen zorgen voor hiv dus? Beetje vaginaalvocht op vinger is geen risico dus?

Ik ga sowieso testen op 3 maanden maar in de tussentijd maak ik me behoorlijk druk. Ook al heeft zij me op t hart gedrukt dat ze echt 4 maanden geen sex heeft gehad. Soa aids infolijn al gebeld en ook zij zeggen dat mijn angst niet reëel is. Ik zou niet eens hoeven testen.

Heb trouwens beetje diarree steeds maar ik denk van de stress, ik merk als ik bijvoorbeeld sport of als ik er even 10 minuten niet aan denk ik ook geen klachten heb… Hoest is ook bijna weg trouwens.

(Sorry voor deze lange nutteloze post weer…)

Bedankt voor je reactie!