Beste John…
Ik weet niet meer wat ik moet… Onderstaande is voorgevallen:
- eind maart orale sex met vrouw, dag nadat ik bij haar thuis was geweest kreeg ik kriebelhoest en later keelpijn, iets tranende ogen. Na ik denk 2 of 3 weken alle klachten weg… Heb haar gevraagd over sexleven, en ze wilde ook een test doen omdat ik niet kon ophouden en ze me niet gerust kon stellen. Ze had ten tijden van de test 4 maanden geen sex gehad en ik mocht zelf de dokter bellen voor de uitslag. Alles was goed, geen ziektes dus! Opgelucht!
- nu, 1 week en 2 dagen geleden ben ik weer bij haar geweest en weer een dag later kriebelhoest… Ik dacht aan allergie want ik heb wel last van hooikoorts alleen heb ik normaal nooit kriebelhoest. Ze heeft geen huisdieren en is erg schoon op haar huis. Wel rookt ze maar ook dit ben ik gewend, ben wel eens vaker bij mensen die roken.
Kriebelhoest duurt al een week en moet ook regelmatig niezen en gisteren ook neus verstopt.
Ik weet dat ik angst heb voor hiv maar ik kan werkelijkheid niet meer scheiden van angstgedachten.
De laatste keer dat ik bij haar was heeft zij mij oraal bevredigd en gevingerd, maar aan haar vinger zat waarschijnlijk nog wat vaginaal vocht van haar zelf omdat ze 2 min ervoor aan haar vagina voelde.
Als mijn klachten van hiv zijn dan had ik de klachten al na 1 dag, eind maart was dat… En dan is het vanzelf over gegaan en krijg ik nu opeens weer dezelfde klachten na bezoek… Binnen 10 uur na de sexx…. Kan dit?
Ik lees dat kriebelhoest vaak t eerste symptoom is van hiv… Soms lees ik dat dit in een later stadium pas komt, als je echt ziek bent maar op andere pagina's staat juist eerste symptoom.
Ik heb verder geen klachten, alleen kriebelhoest en beetje prikkende ogen en niezen.
Een week geleden toen t begon voelde ik wel wat benauwdheid naast mijn kriebelhoest. Dat is nu wel weg.
Ik wil mezelf laten testen maar moet dan tot juli wachten dus ik hoop gewoon op geruststelling of duidelijkheid van jou.
Stel ze heeft gelogen over dat ze 4 maanden voorafgaand aan test geen sexx gehad heeft… Dan is test niet betrouwbaar…. Maar ik denk dan weer… Bij 7 of 8 weken is t al bijna betrouwbaar… En dan nog de kans om t via beffen of veegje vaginaaalvocht aan mij te geven, waarna ik 10 uur later kriebelhoest krijg is misschien beetje vergezocht?
Ik kan het niet loslaten zoals je merkt en hoop heeeeel erg op een eerlijk antwoord.
Dankje