lymfocyten waarde

• ikke

Beste kenner,

Bij een gewone bloedtest komt ook de waarde van lymfocyten aan bod. Kun je aan de hand van de waarde hiervan zien of je mogelijk hiv infectie hebt opgelopen?

Deze zouden laag moeten zijn bij acute hiv infectie. Ga je hier op 12 weken iets van zien? Wie kan dit vertellen?

• jmi17

Ikke,

als je wil weten of je hiv hebt opgelopen, moet je een hiv test laten doen.

Alleen zo'n test geeft uitsluitsel.

Dit moet wel 3 maanden na het contact, alsook voor syfilis en hepatitis B.

Andere soa's kunnen al na 10 dagen.

Jmi17

• ikke

Je kunt bij een gewone bloedtest niets halen uit het getal dat staat bij lymfocyten? Of zegt dit wel iets?

• ikkejod

Hoi hoi.ik heb ff een vraagje.ik heb 14 weken geleden onveilige sex gehad.twee weken na de sex had ik twee dagen koorts,maar ik dach nog niks van aids omdat hij nog kontakt had met mij.we hebben 4 keren sex gehad in 2 dagen in 2 weken,daarna niet meer.maar nu ik niks meer van hem hoort begin ik aan HiV te denken.ik ben de symptomen gaan zoeken en ik heb er twee nl lusteloosheid en misselijkheid.ik heb geen diarree,maar zolang ik ietd hebt gegeten moet ik naar de wc en dat maakt me verschrikkelijk bang.ik gedraag me nu als een persoon met hiv.ik vind niks lekker.kan iemand mij hier uit halen??

• jmi17

Laat je eens testen op hiv en soa's ;) dan heb je uitsluitsel en voorlopig safe houden.

Jmi17