nonchalant met condoom

• aspe12

Hallo

ik heb 5 weken geleden veilige sex gehad met condoom met een vrouw. Toen we klaar waren heb ik zorgvuldig de condoom er af gedaan maar ik merkte dat er een beetje bloed was. Daar ik wou weten of

het mijn penis was dat bloeide heb ik wat zitten wrijven op die condoom en merkte snel dat het niet van mij kwam omdat het niet in maar op het condoom was. Daarna heb ik mijn penis proper gemaakt onder de kraan met dezelfde vingers dan diegene die in aanraking kwamen met het condoom en bloed.

Gisteren (5 weken later) had ik plots een lichte keelpijn overdag en savonds nekpijn, hoofdpijn, gevoel van koorts (niet gementen). Vandaag was dit al over (enkel nog een droge hoest)

Mijn vragen zijn: Kan ik door die handeling HIV krijgen?

De zogenaamde conversiegriep kan die heel kort zijn (geen 24u) en vrij zwak?

Alvast bedankt voor je antwoord!

mvg

Aspe

• aspe12

Ik heb ook last van een strak gevoel aan de linkerkant van mijn hals/ achteraan mijn kaak…en dit al een paar weken? Is dit relevant? Of heeft dat er ook niets mee te maken?

bedankt alvast voor je antwoord

mvg

Aspe

• Bangmeisje

Ja dat strakke gevoel ken ik!!! Geen opgezette lymfe maar wel dat strakke gevoel! Kan hier iemand antwoord op geven?

• aspe12

Graag een antwoord van een deskundige op mijn vraag aub

alvast bedankt!

• jmi17

Aspe,

er is geen reden tot ongerustheid voor jou.

@ Bangmeisje: jou probleem werd elders op het forum al behandeld dacht ik of over wat ging dat weer?

Jmi17

• Bangmeisje

Hoi!

Ja, geen risico zeg je…. Maar toch dat strakke gevoel in hals ook. En ook steeds paar dagen diarree en dan weer niet…. Morgen afspraak dokter. Je weet zeker dat ik geen risico heb gelopen toch?

• aspe12

hallo jmi17

bedankt voor uw antwoord!

Er kan onmogelijk een risico op HIV zijn ookal raak ik mijn eikel aan/plasbuis met water om het te wassen en er is wat vocht/bloed aan mijn vingers?

bedankt jmi17 voor je antwoord ik apprecieer wat jullie doen

groeten

• jmi17

Aspe,

water zal het bloed/vocht uitdunnen dus wordt het virus al snel onschadelijk.

@Bangmeisje, best dat je met je klachten naar de huisarts trekt.

Jmi17